Min lille pige går! Se :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Frøken J.

Ka+Ma=Be skriver:

Hov hov unge dame!  

Taler faktisk ret pænt, hvis jeg selv skal sige det  Sådan.. nogenlunde i hvert fald

Sådan nogenlunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Frøken J. skriver:

Sådan nogenlunde

Anmeld

5. oktober 2012

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Tak søde! Det skal nok komme, LIGE pludselig!

Hihi ja, det skal nok komme. Som med alt andet Hun har fint gået med sin gåvogn i godt et par måneder. Kan også stå selv, og er ret sikker på, at hun ville kunne gå et par skridt mellem ting. Men hun er simpelthen en bangebuks hehe. Tør ikke. Hvis hun opdager hun står selv, og ikke har noget at holde fast i, så bliver hun nervøs, og sætter sig liiiige så stille og kontolleret ned. Det ser lidt sjovt ud

Anmeld

5. oktober 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

TillyTillykTillykkTillykkemmeJa, som fortalt i en anden tråd tog Rose sine første skridt 11 måneder gammel, og et par uger siden gik (går) hun stort set udelukkende. Jeg synes det er SÅ HYGGELIGT! At se hende tulle rundt på to ben. De siger i vuggestuen, at hun er så sej til det, og at hun går meget sikkert derovre, så de anbefaler jeg køber et par vinterstøvler, så hun kan være med de større børn ude

Men jeg ville lige vise jer en video fra i aftes, hvor hun tuller rundt. Mor er STOLT! 

http://www.flickr.com/photos/jannetopping/8053054851/  

Tillykke med hun går men desværre kan videoen ikke afspilles ved ikke om det er pga jeg gør det via mobil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.