Min lille pige går! Se :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Frøken J.

Leonora25 skriver:

Øjh hvor er hun sej og SØD!!

Vores lille pige (snart 10 måneder) begyndte at gå med vasketøjskurven forleden, nu har hun så opgraderet til gåvognen- men det ser også bare supercute ud! Hvor længe har Rose gået med støtte, før at hun nu rigtig kan gå?

Tusind tak! Jamen jeg kan faktisk ikke helt huske det.. Tror måske hun begyndte at gå med ting da hun var 9 måneder Så det kommer bare lige pludselig! 2 måneder her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Frøken J.

tankai skriver:

Nurh, hvor er hun sød.. 

Tak 

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Faith skriver:

Dygtig pige!

Meget

Anmeld

4. oktober 2012

Leonora25

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Jamen jeg kan faktisk ikke helt huske det.. Tror måske hun begyndte at gå med ting da hun var 9 måneder Så det kommer bare lige pludselig! 2 måneder her!

Okay tak- puh der er smæk på udviklingen lige nu synes jeg- fantastisk at følge, men også en smule vemodigt, synes jo lige jeg har født og nu render hun snart fra mig

Forresten tillykke med peanutten i maven

Anmeld

4. oktober 2012

modesty

Kæft hvor er hun cute.

Jeg er vild med dér hvor hun taber det hun har i hånden, lige overvejer om hun skal forsøge at samle det op igen, men så beslutter sig for at det nok alligevel er et lige lovlig ambitiøst projekt!

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvor er hun dygtig!

Anmeld

4. oktober 2012

TNBC

Frøken J. skriver:

Ja, som fortalt i en anden tråd tog Rose sine første skridt 11 måneder gammel, og et par uger siden gik (går) hun stort set udelukkende. Jeg synes det er SÅ HYGGELIGT! At se hende tulle rundt på to ben. De siger i vuggestuen, at hun er så sej til det, og at hun går meget sikkert derovre, så de anbefaler jeg køber et par vinterstøvler, så hun kan være med de større børn ude

Men jeg ville lige vise jer en video fra i aftes, hvor hun tuller rundt. Mor er STOLT! 

http://www.flickr.com/photos/jannetopping/8053054851/  

Nuttet!! Og så har hun bare den bedste fødselsdags dato:-D jeg er llge 25 år ældre end hende..:-)

Anmeld

5. oktober 2012

Clisolka

Hvor er hun dejlig - og dygtig!! 

Anmeld

5. oktober 2012

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Ja, som fortalt i en anden tråd tog Rose sine første skridt 11 måneder gammel, og et par uger siden gik (går) hun stort set udelukkende. Jeg synes det er SÅ HYGGELIGT! At se hende tulle rundt på to ben. De siger i vuggestuen, at hun er så sej til det, og at hun går meget sikkert derovre, så de anbefaler jeg køber et par vinterstøvler, så hun kan være med de større børn ude

Men jeg ville lige vise jer en video fra i aftes, hvor hun tuller rundt. Mor er STOLT! 

http://www.flickr.com/photos/jannetopping/8053054851/  

Hvor er hun bare sej! Så dygtig.

Her er vi langt fra at gå - det føles som en af de ting, der bare ikke kommer til at ske hihi

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hvor er hun bare dygtigt!  Det ser så skønt ud når de stavrer rundt på de små ben!

Glemte helt at du var jyde, ind til jeg hørte dig i videoen! hehe

(ps. velkommen tilbage  .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.