Min lille pige går! Se :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Frøken J.

Ja, som fortalt i en anden tråd tog Rose sine første skridt 11 måneder gammel, og et par uger siden gik (går) hun stort set udelukkende. Jeg synes det er SÅ HYGGELIGT! At se hende tulle rundt på to ben. De siger i vuggestuen, at hun er så sej til det, og at hun går meget sikkert derovre, så de anbefaler jeg køber et par vinterstøvler, så hun kan være med de større børn ude

Men jeg ville lige vise jer en video fra i aftes, hvor hun tuller rundt. Mor er STOLT! 

http://www.flickr.com/photos/jannetopping/8053054851/  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Ja, som fortalt i en anden tråd tog Rose sine første skridt 11 måneder gammel, og et par uger siden gik (går) hun stort set udelukkende. Jeg synes det er SÅ HYGGELIGT! At se hende tulle rundt på to ben. De siger i vuggestuen, at hun er så sej til det, og at hun går meget sikkert derovre, så de anbefaler jeg køber et par vinterstøvler, så hun kan være med de større børn ude

Men jeg ville lige vise jer en video fra i aftes, hvor hun tuller rundt. Mor er STOLT! 

Wooow, hvor er hun blevet sej!  

Det går godt nok stærkt med hende! 

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Frøken J. skriver:

NUTTET!

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Church

Årh hvor er hun dygtig! 

Det må være så stort, at se som forældre!  

Anmeld

4. oktober 2012

Leonora25

Øjh hvor er hun sej og SØD!!

Vores lille pige (snart 10 måneder) begyndte at gå med vasketøjskurven forleden, nu har hun så opgraderet til gåvognen- men det ser også bare supercute ud! Hvor længe har Rose gået med støtte, før at hun nu rigtig kan gå?

Anmeld

4. oktober 2012

tankai

Nurh, hvor er hun sød.. 

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Dygtig pige!

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

M (: skriver:

Wooow, hvor er hun blevet sej!  

Det går godt nok stærkt med hende! 

Tark! Ja, hun er blevet sej til det super hurtigt! 

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Frk. Himmelblå skriver:

NUTTET!

MEGET, siger hendes mor 

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Miss Church skriver:

Årh hvor er hun dygtig! 

Det må være så stort, at se som forældre!  

Ja virkelig! Hver gang de kan noget nyt, bliver man bare så dødstolt, men synes alligevel den her er det største so far  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.