Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sne190810 skriver: Inspireret af en debat jeg havde med nogle af mine veninder forleden weekend. Hvad tænker i når i ser dette billed og den skrevne tekst derpå? Det første der falder dig ind og hvad du egentlig tænker når du lige har tænkt over det lidt? Del dine tanker
Inspireret af en debat jeg havde med nogle af mine veninder forleden weekend.
Hvad tænker i når i ser dette billed og den skrevne tekst derpå?
Det første der falder dig ind og hvad du egentlig tænker når du lige har tænkt over det lidt?
Del dine tanker
Min første tanke er, at vi i nutiden lever i en brug-og-smid-væk kultur, og det uanset om vi tænker materielt eller menneskelige relationer.. Synes det er ganske sørgeligt.. :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Det giver faktisk meget god mening.Vi fleste mennesker idag, har tendens til bare at give op.
Det giver faktisk meget god mening.Vi fleste mennesker idag, har tendens til bare at give op.
Enig ♥ Sys folk idag giver alt alt for hurtigt op ... også over SMÅ bitte ting...
at man skal kæmpe for det man har kært..
det er min tanke
jeg tænker at det er sandt nok at nogen måske opgiver hurtigt, men omvendt tænker jeg samtidligt at man ikke skal blive i et forhold som er hverken fysisk eller psykisk voldeligt.. vi har alle brug for at føle os lidt frie, og ikke i et forhold som kvæler en, og dét tror jeg ret sikkert man ikke tænkte på den gang. Man var og forblev sammen til sin død, næsten uanset hvad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128