Hvad tænker du når du ser dette billed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

sne190810

Inspireret af en debat jeg havde med nogle af mine veninder forleden weekend.

Hvad tænker i når i ser dette billed og den skrevne tekst derpå?

Det første der falder dig ind og hvad du egentlig tænker når du lige har tænkt over det lidt?

Del dine tanker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

mpr

sne190810 skriver:

Det første der falder dig ind og hvad du egentlig tænker når du lige har tænkt over det lidt?

Del dine tanker

Synes det er et fantastisk budskab! Og der ville aldrig være problemer med at børn ville komme i klemme imellem skilte forældre

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Det giver faktisk meget god mening.
Vi fleste mennesker idag, har tendens til bare at give op.

Anmeld

3. oktober 2012

Københavnermor

Det er samme filosofi vi lever efter herhjemme, og jeg glæder mig til at vi har krondiamantbryllup.. 

Anmeld

3. oktober 2012

Københavnermor

Dobbelt 

Anmeld

3. oktober 2012

Dot D

Jeg tænker, at den "alder" er jeg også født i....

Jeg er af den støbning, at jeg godt kan tilgive og komme videre, og min mand ligesådan. Vi vil hellere fixe det end at smide det væk og det er 16 års kærlighed vel et godt tegn på

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

at det jo egentlig er rigtigt nok... hvi vores forhold gik i stykker ved f.eks utroskab, ville jeg pakke mine grejer og skride.. i stedet for at "fixe" det som er gået i stykker.. 

Anmeld

3. oktober 2012

chael

Jeg tænker at tanken er smuk nok. MEN, når det så er sagt, så levede de i en anden tid. De levede der hvor man havde brug for hinanden, hvor kulturen også var, at man ikke bare sådan kunne blive skilt.

Idag, der finder vi kvinder os ikke i noget pis, vi har fået vores rettigheder, vi er blevet selvstændige. Og så har samfundet ændret sig, sådan så vi godt kan klare os selv, selvom vi lever alene.

Og Gud ske tak og lov for det. For at verden hele tiden er i udvikling.

Tror der sidder mange, eller der har siddet mange kvinder, der har levet undertrykkende og bare tænkt de gerne ville væk.

Anmeld

3. oktober 2012

miig1989

sne190810 skriver:

Del dine tanker

Det første jeg tænkte var, at de så sure ud og at.man burde arbejde noget mere for.sit forhold.

Og bagefter tænkte jeg, gad vide, hvorfor de ser så.sure ud, og at det kan godt være at man giver for nemt op .. Men man skal heller ikke.holde sammen for alt i verden

Anmeld

3. oktober 2012

132319

VÅS!!

Dengang var man en skøge hvis man gik fra sin mand, også selvom han knaldede udenom og slog hende osv. Det kan slet ikke sammenlignes med vor tid.

Jeg har set teksten før og rullede også øjne dengang, synes den er generaliserede og fordømmende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.