Hvad tænker du når du ser dette billed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes der er en smule sandhed i teksten. Der er mange skilsmisser idag og måske også en tendens til at give op for tidligt, men der er grænser for hvor meget man skal prøve at fixe et forhold, der ikke kan fixes. 

Vi skal også huske på at de er vokset op i en tid, hvor skilmisser blev ilde set.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

L&V

miig1989 skriver:

Det første jeg tænkte var, at de så sure ud og at.man burde arbejde noget mere for.sit forhold.

Og bagefter tænkte jeg, gad vide, hvorfor de ser så.sure ud, og at det kan godt være at man giver for nemt op .. Men man skal heller ikke.holde sammen for alt i verden

Det var faktisk os min tanke

Anmeld

4. oktober 2012

Finemoar<3

mor:) skriver:

Jeg synes der er en smule sandhed i teksten. Der er mange skilsmisser idag og måske også en tendens til at give op for tidligt, men der er grænser for hvor meget man skal prøve at fixe et forhold, der ikke kan fixes. 

Vi skal også huske på at de er vokset op i en tid, hvor skilmisser blev ilde set.

Hvad er, at give for hurtigt op??

Jeg har hørt mange sige at de første 2 år af barnets liv, skal man som forældre blive sammen - why??

Anmeld

4. oktober 2012

L86

miig1989 skriver:

Det første jeg tænkte var, at de så sure ud og at.man burde arbejde noget mere for.sit forhold.

Og bagefter tænkte jeg, gad vide, hvorfor de ser så.sure ud, og at det kan godt være at man giver for nemt op .. Men man skal heller ikke.holde sammen for alt i verden

Mange ældre mennesker ser ofte lidt "stramme" ud på billeder. De er vokset op med at man på billeder skal se formel ud, og det gør man ikke (ihvertfald ikke dengang) ved at stå og smile og se glad ud. Så de behøver ikke nødvendigvis at være sure..

Anmeld

4. oktober 2012

TeamRocket

Tja, heller smide det der ødelægger mig ud, end at blive ved med at lappe mig selv sammen :-) det er ikke alt der fortjener at blive fixet. Sådan tænker jeg når jeg læser billedet. Jeg tror da der er sandhed i at nogen giver for let op- men der er mindst lige så mange der kæmper for længe.

Anmeld

4. oktober 2012

Loa

sne190810 skriver:

Inspireret af en debat jeg havde med nogle af mine veninder forleden weekend.

Hvad tænker i når i ser dette billed og den skrevne tekst derpå?

Det første der falder dig ind og hvad du egentlig tænker når du lige har tænkt over det lidt?

Del dine tanker

Jeg tænker det er sådan jeg ville ønske det var idag, og sådan jeg håber det selv bliver for mig.....

Anmeld

4. oktober 2012

miig1989

L86 skriver:

Mange ældre mennesker ser ofte lidt "stramme" ud på billeder. De er vokset op med at man på billeder skal se formel ud, og det gør man ikke (ihvertfald ikke dengang) ved at stå og smile og se glad ud. Så de behøver ikke nødvendigvis at være sure..

Man behøver ikke smile for at se glad ud :p

Og jo de er sure, for det har jeg bestemt mig for :p

Anmeld

4. oktober 2012

Muffin_girl

sne190810 skriver:

Det første der falder dig ind og hvad du egentlig tænker når du lige har tænkt over det lidt?

Del dine tanker

Jeg havde faktisk en snak med min farmor om det, den anden dag.. 

Jeg tror det er rigtigt.. Men på den anden side, tror jeg nu ikke alle forhold var lige sunde dengang.. Mange var jo kun sammen fordi de SKULLE, og ikke fordi de elskede hinanden.. Det syntes jeg er så FORKERT !!

Men på den anden side, tror jeg også folk giver for let op idag ! 

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

sne190810 skriver:

Del dine tanker

Umiddelbart tænker jeg: De ser noget slidte ud,- så læser jeg teksten og tænker, nåe ja, det er vel en meget god pointe, men skal vi nu til den igen... "unge nu til dags.."

Og så efter at have tygget lidt på det, tænker jeg: God idé at have fokus på det positive i "reperationer" og vedholdenhed, men jeg vil ikke være med til at forherlige de "gode gamle dage", hvor ægteskabet var helligt, moren var ene om al husligt, og vold var en privat sag... Omvendt tænker jeg, at mange ting sikkert også var nemmere i en tid, hvor flere ting blev placeret på fast forankrede hylder. - Jeg mener, kvinden behøvede ikke jagte en karrriere oven i alle de hjemlige udfordringer. Hun fik ro til sit "arbejde". I dag laver kvinderne stadig stort set alt husligt, men skal samtidig være seje på arbejdsmarkedet,- vildkatte i sengen, modeller at se på osv osv... No wonder, at ægteskaber kan værr sværere at reparere i dag. - Skårene er jo blevet langt større!! 

Anmeld

4. oktober 2012

baby012

sne190810 skriver:

Del dine tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.