Hvem ville i MEGET gerne møde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

modesty

Jeg har faktisk ikke specielt meget lyst til at mødes med nogen irl.  Ikke fordi jeg ikke kan lide nogen, men det her forum er for mig et rart frirum hvor der kan debatteres og spørges om råd - ikke et sted hvor jeg finder veninder.

Jeg er simpelthen så dårlig til at huske navne! Også selvom de ikke er "rigtige" navne, heheh.

Men Frk. Himmelblå er jeg tit enig med og jeg synes at hun formulerer sig godt.

Mor med meget mere (er det dét hun hedder?) synes jeg også virker sympatisk og velformuleret.

Wimmie er jeg langt fra altid enig med, men hun virker sød.

Hende med tatoveringerne - hedder hun Isabella eller noget i den stil? Igen - vi er ikke altid enige, men der er noget over hende som jeg godt kan lide.

Hvad er det hun hedder, hende som har tabt 70 kilo og som har en søn der hedder Daniel? Virker også rigtig sød.

Ja og sikkert også mange andre som jeg ikke kan huske lige nu.

(og jeg er faktisk ikke vild med den her slags popularitetstråde, men nu faldt jeg til patten og deltog alligevel, pokkers til dobbeltmoral)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Miss Kat

Dustmuz skriver:

vi kan da mødes, og hulke sammen over at inden vil møde os hehe

jeg giver en bajjer på den lokale bodega hehe

jo tak, må du meget gerne

Åh den klub vil jeg gerne være med i... Så kan jeg sidde og sippe på min urtete, mens I drikker en øl og vi i fællesskab skiftes til at tude over vores tilsyneladende upopularitet...

Anmeld

4. oktober 2012

Dustmuz

Miss Kat skriver:

Åh den klub vil jeg gerne være med i... Så kan jeg sidde og sippe på min urtete, mens I drikker en øl og vi i fællesskab skiftes til at tude over vores tilsyneladende upopularitet...

tror ikk de servere urtete.. så du kan få en bajjer også hehe

men det lyder som en fin ide.. i kommer bare alle sammen til århus hehe

Anmeld

4. oktober 2012

Laulund87

jydeinden skriver:

jamen alle de dejlige tøser på min venneliste tror jeg :-) men især mordk, laulund og sussie kunne jeg godt tænke mig en dag at møde irl :-) 

Vi mødes da bare en dag

Anmeld

4. oktober 2012

Laulund87

132319 skriver:

Laulund87 og vi har da også talt om det -Vi bor bare aaaalt for langt fra hinanden...

Og så synes jeg Wimmie virker så sød, så sød

Det skal nok kunne lade sig gøre en dag!

Anmeld

4. oktober 2012

Laulund87

Jeg vil gerne møde:

Frk Himmelblå Utrolig velformulerende så kunne være interessant at mødes. Vi er tit enige

Jydeinden Vi kunne få os nogle lange snakke

Tanja. Vi SKAL mødes lige pludselig. God veninde

Muhmi Jo jo vi har haft vores diskutioner og derfor kunne det være skægt at tage en sund en af slagsen IRL

Miss Kat Kender hende ikke, men har lagt mærke til hende i debatter og kunne godt tænke mig at se hvem der er bag brugernavnet

132319 Sød pige!

Faith Også en sød pige med de 3 dejlige drenge.

SussieThyssen Har altid kunne tænke mig at møde Sussie

Ayasmor Vi har skrevet privat, bor i samme by og det kunne være hyggeligt at ses.

Bøllemyr Dejlig veninde og vi skal ses på et tidspunkt

Zette Søde Zette som jeg skal møde i næste uge!

DAs mor Har skrevet privat og vi har samme projekt i gang så vi kunne sikkert sludre en masse

FrkT Sød pige

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Jeg ville gerne møde dig, men har alt for travlt med at hulke over, at der ikke er nogen, der vil møde mig. Jeg er ellers sådan et fint menneske, som sylter grønt og bager med spelt og ... 

Nu vil jeg google "Hvorfor vil ingen møde mig via baby-hjemmeside" og se, om der kommer noget konstrultivt frem. 

Er du interesseret i at jeg deler mine søge-resultater, som den gode ven jeg kan være?

Jeg vil gerne møde dig - Simpelthen fordi du har den fedeste humor, og jeg ofte er enig med dig.

Du må næsten være primær grund til jeg har tilvalgt denne smiley: 

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

Muhmi skriver:

Iih hvor dejligt der er så mange der gerne vil møde mig Bliver da helt rørt 

Mange gange ilm til dem der gerne vil møde mig og så vil jeg egentlig sige at der er ganske få herinde som jeg absolut ikke har lyst til at møde, alle herinde gør jo at det bliver super hyggeligt, til tider rigtig "ophedet" og andre gange bare rigtig sjovt og spændende at være her... Så alle kunne jeg sådan set godt møde, for jeg tænker skam ikke at der nogle jeg bare ikke ville have 1 eller flere ting til fælles med... Vi har jo alle til fælles at vi bruger vores tid herinde...

Vil lige tilføje at hvis jeg bare skulle vælge én person, udover dem jeg har mødt.... Så vil det helt klart være B&J... Magen til dejlig tøs skal man altså lede længe efter og jeg tror virkelig vi kunne være sådan nogle veninder der kunne lave ingenting sammen og stadig have det super hyggeligt uden at føle vi spildte vores tid!

Har det sådan med et par stykker herinde, men det her er hvis jeg nu skulle vælge én kun

åhh din vidunderlige KVINDE

DU ER SÅ FANTASTISK.... Jeg tror også vi ville have det fantastisk bare og side og klo inda så kan man altid grine hihihiihihi

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

modesty skriver:

Jeg har faktisk ikke specielt meget lyst til at mødes med nogen irl.  Ikke fordi jeg ikke kan lide nogen, men det her forum er for mig et rart frirum hvor der kan debatteres og spørges om råd - ikke et sted hvor jeg finder veninder.

Jeg er simpelthen så dårlig til at huske navne! Også selvom de ikke er "rigtige" navne, heheh.

Men Frk. Himmelblå er jeg tit enig med og jeg synes at hun formulerer sig godt.

Mor med meget mere (er det dét hun hedder?) synes jeg også virker sympatisk og velformuleret.

Wimmie er jeg langt fra altid enig med, men hun virker sød.

Hende med tatoveringerne - hedder hun Isabella eller noget i den stil? Igen - vi er ikke altid enige, men der er noget over hende som jeg godt kan lide.

Hvad er det hun hedder, hende som har tabt 70 kilo og som har en søn der hedder Daniel? Virker også rigtig sød.

Ja og sikkert også mange andre som jeg ikke kan huske lige nu.

(og jeg er faktisk ikke vild med den her slags popularitetstråde, men nu faldt jeg til patten og deltog alligevel, pokkers til dobbeltmoral)

åh hvor er du bare sød jeg vil også vildt gerne møde dig.... der er så mange vidunderlig personer her inde... hvor er det bare trist man sidder i nordjylland uden bil ihh altså... håber snart der er et job der bider på mine ansøgninger

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Jeg vil gerne møde:

Frk Himmelblå Utrolig velformulerende så kunne være interessant at mødes. Vi er tit enige

Jydeinden Vi kunne få os nogle lange snakke

Tanja. Vi SKAL mødes lige pludselig. God veninde

Muhmi Jo jo vi har haft vores diskutioner og derfor kunne det være skægt at tage en sund en af slagsen IRL

Miss Kat Kender hende ikke, men har lagt mærke til hende i debatter og kunne godt tænke mig at se hvem der er bag brugernavnet

132319 Sød pige!

Faith Også en sød pige med de 3 dejlige drenge.

SussieThyssen Har altid kunne tænke mig at møde Sussie

Ayasmor Vi har skrevet privat, bor i samme by og det kunne være hyggeligt at ses.

Bøllemyr Dejlig veninde og vi skal ses på et tidspunkt

Zette Søde Zette som jeg skal møde i næste uge!

DAs mor Har skrevet privat og vi har samme projekt i gang så vi kunne sikkert sludre en masse

FrkT Sød pige

hihi mon vores mænder løber skrigende bort *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.