Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver:
MorDk skriver: Ja jeg vil også gerne møde DIG!!
Ja jeg vil også gerne møde DIG!!
hihihi gladdd for
LMX skriver: Vi må da begynde at lave nogle træf rundt omkring i landet
Vi må da begynde at lave nogle træf rundt omkring i landet
Det kunne være super hyggeligt.
Iih hvor dejligt der er så mange der gerne vil møde mig Bliver da helt rørt
Mange gange ilm til dem der gerne vil møde mig og så vil jeg egentlig sige at der er ganske få herinde som jeg absolut ikke har lyst til at møde, alle herinde gør jo at det bliver super hyggeligt, til tider rigtig "ophedet" og andre gange bare rigtig sjovt og spændende at være her... Så alle kunne jeg sådan set godt møde, for jeg tænker skam ikke at der nogle jeg bare ikke ville have 1 eller flere ting til fælles med... Vi har jo alle til fælles at vi bruger vores tid herinde...
Vil lige tilføje at hvis jeg bare skulle vælge én person, udover dem jeg har mødt.... Så vil det helt klart være B&J... Magen til dejlig tøs skal man altså lede længe efter og jeg tror virkelig vi kunne være sådan nogle veninder der kunne lave ingenting sammen og stadig have det super hyggeligt uden at føle vi spildte vores tid!
Har det sådan med et par stykker herinde, men det her er hvis jeg nu skulle vælge én kun
Tauf skriver: Ja jeg læste lige et indlæg fra MorDk.Jeg har en aftale med både Nettemor og muhmi. (Jeg skal nok snart tage mig sammen piger) Ellers vil jeg RIGTIG gerne møde MortilElias og MorDk .Jeg ville også gerne møde Sussie :-)Ja og alle jer andre :-):-):-)Hvem ville i gerne møde?¿?
Ja jeg læste lige et indlæg fra MorDk.Jeg har en aftale med både Nettemor og muhmi. (Jeg skal nok snart tage mig sammen piger) Ellers vil jeg RIGTIG gerne møde MortilElias og MorDk .Jeg ville også gerne møde Sussie :-)Ja og alle jer andre :-):-):-)Hvem ville i gerne møde?¿?
Ilm
Benjamins'mor skriver: MuhmiSolstrålebørn
MuhmiSolstrålebørn
ilm!!
Rinepigen skriver: Årh ja og selvfølgelig muhmi hun virker bare så sød og sjov
Årh ja og selvfølgelig muhmi hun virker bare så sød og sjov
Ilm!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128