Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dustmuz skriver: vi kan da mødes, og hulke sammen over at inden vil møde os hehe jeg giver en bajjer på den lokale bodega hehe jo tak, må du meget gerne
vi kan da mødes, og hulke sammen over at inden vil møde os hehe
jeg giver en bajjer på den lokale bodega hehe
jo tak, må du meget gerne
Fair at bodegaen er lokal. Det appelerer til min (ubetinget gode) samvittighed. - Men er bajeren økologsk?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk. Himmelblå skriver: Fair at bodegaen er lokal. Det appelerer til min (ubetinget gode) samvittighed. - Men er bajeren økologsk?
Det skal du ikke regne med..
tror bare det bliver 2 kolde fra kassen.. hehe
Frk. Himmelblå skriver: guMånsson - Vis og analyserende Mor og meget mere - Diplomatisk og intelligent Modesty - skrap og skarp! Sussie - Kærlig, bestemt og klog På sin vis TeamRocket - er ofte uenig med hende, men hun har sgu ben i næsen!! Frøken J : Forstår sandheden i "det bedre argument bør vinde". Og argumenterer heraf bedre end de fleste. Ork, - der er mange, jeg har tænkt positivt om, - også en del af dem, jeg har "fightet"! Elsker en god diskussion med kvikke hoveder involveret!
guMånsson - Vis og analyserende
Mor og meget mere - Diplomatisk og intelligent
Modesty - skrap og skarp!
Sussie - Kærlig, bestemt og klog
På sin vis TeamRocket - er ofte uenig med hende, men hun har sgu ben i næsen!!
Frøken J : Forstår sandheden i "det bedre argument bør vinde". Og argumenterer heraf bedre end de fleste.
Ork, - der er mange, jeg har tænkt positivt om, - også en del af dem, jeg har "fightet"!
Elsker en god diskussion med kvikke hoveder involveret!
Månsson skriver: Åh gud da bliver helt rød i hovedet over de flotte ord Det varmer
Åh gud da bliver helt rød i hovedet over de flotte ord Det varmer
Frk. Himmelblå skriver: Hvi
Hvi
Månsson skriver: Hvis du en dag befinder dig i det midtjyske af en eller anden grund, jamen så gir jeg en kop kakao
Hvis du en dag befinder dig i det midtjyske af en eller anden grund, jamen så gir jeg en kop kakao
Takker Uha, kunne godt drikke noget varmt lige nu...Brrrrr... Oktober....
Frk. Himmelblå skriver: Takker Uha, kunne godt drikke noget varmt lige nu...Brrrrr... Oktober....
Jeg lægger gerne hus til et træf på Fyn
Jeg har 300 kwm bolig, gildesal og 3500kwm udenomsplads.
Så hvis der engang med tiden er stemning for det sååååå
Muhmi skriver: Ja for dælen og så må vi se om de begge kan lave vandtricket i sofaen... Hahahahha.... Ej sorry, kom bare lige i tanker om den igen hahahhahaha Og neeej, det er slet ikke så slemt med afstanden
Ja for dælen og så må vi se om de begge kan lave vandtricket i sofaen... Hahahahha.... Ej sorry, kom bare lige i tanker om den igen hahahhahaha
Og neeej, det er slet ikke så slemt med afstanden
Synkron vand spild vil bare være for grinern. (savner en grine smiley )
Jeg har en bil der kan li´at køre lidt omkring, så det må vi finde ud af engang. Jeg skal snart have bestilt en uges ferie på jobbet, så måske kan vi finde ud af noget til den tid. Hvis du tør!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128