Positiv eller negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Vicmor91

Arg den er smidt ud desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er positiv.

Der er intet galt i at have ÆL på CD 40,der er mange kvinder der enten ikke har reglmæssig ÆL,eller for den sags skyld springer en ÆL over,og der med vil cyklus blive lang,så hyg du dig med din mand de næste 3 dage,og test igen om 16 dage med en G-test. 

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Jeg følger lige med i den her tråd...

Har selv positiv æl-test nu på dag nr. 28.... 

Anmeld

4. oktober 2012

Vicmor91

Okay, men har lige testet igen og den er positiv igen

Men min kæreste er taget til Jylland og kommer først hjem engang i næste uge

Vi havde sex tirsdag så tror ikke det lykkedes  

For hvis den allerede var positiv igår så kan de vel ikke overleve til nu altså sædcellerne så jeg kan blive gravid ?

Anmeld

4. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Sæd kan oveleve i æggelederen i 2-3 dage,så jo der er såment stadig 15% sandsynlighed for graviditet,som hvis i havde haft sex idag. 

Anmeld

4. oktober 2012

Mutti2B

Den er ikke positiv tror jeg... Stregen skal være ligeså mørk og tydelig som kontrolstregen, har jeg læst mig frem til...

Teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere og det er den

TS: Jep, den er positiv

Anmeld

4. oktober 2012

L83

Vicmor91 skriver:

Er den her test positiv ?

Jeg er på cyklus dag 39 har ingen menstruation fået men ville da lige tage både graviditets test og æl test og det var kun æl testen som var positiv synes i hvertfald den er positiv, men meget underligt at den bliver positiv på dag 39 :/ ?

Og jeg har sex med min kæreste enten hver dag eller hver anden dag så tror lige der skal sexes de næste dage hvis den virkelig er positiv  

Forstår bare ikke hvorfor jeg ikke har fået mens endnu.

og mig som troede jeg gik havde symptomer på graviditet.

Forstår det altså ikke det her med de test.

Da jeg skulle se om jeg at gravid havde jeg kun en æl test hjemme og den så ud ligesom din, men vidste at det var umuligt at jeg havde æl . Så købte mig en g test og den var negativ . Men da jeg var gået over tid købte jeg igen en g test igen og den var svag postiv og er nu 17+5 . jeg ville købe en test hvis jeg var dig held og lykke

Anmeld

4. oktober 2012

Vicmor91

Jeg har lige fået en masse G test hjem og jeg regner med at teste i morgen tidlig, selvom den var negativ i mandags. Men vi havde sex i tirsdags så hvis den er negativ i morgen så tester jeg igen om ca 14 dage igen.

For sædcellerne kan leve et par døgn så det vil sige de har kun været i mig i 2 døgn så håber sådan at det lykkedes

Anmeld

4. oktober 2012

Vicmor91

Så håber jeg er en af de 15% som bliver gravid for nu er han jo taget afsted så håber bare der kommer en lille en ud af hans dejlige og friske sæd heeh

Anmeld

5. oktober 2012

1Wish

Har du fået testet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.