Positiv eller negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.017 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Vicmor91

Er den her test positiv ?

Jeg er på cyklus dag 39 har ingen menstruation fået men ville da lige tage både graviditets test og æl test og det var kun æl testen som var positiv synes i hvertfald den er positiv, men meget underligt at den bliver positiv på dag 39 :/ ?

Og jeg har sex med min kæreste enten hver dag eller hver anden dag så tror lige der skal sexes de næste dage hvis den virkelig er positiv  

Forstår bare ikke hvorfor jeg ikke har fået mens endnu.

og mig som troede jeg gik havde symptomer på graviditet.

Forstår det altså ikke det her med de test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

LilleChelle

Jeg ville tage en graviditetstest i stedet for. 

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

Vicmor91 skriver:

Jeg er på cyklus dag 39 har ingen menstruation fået men ville da lige tage både graviditets test og æl test og det var kun æl testen som var positiv synes i hvertfald den er positiv, men meget underligt at den bliver positiv på dag 39 :/ ?

Og jeg har sex med min kæreste enten hver dag eller hver anden dag så tror lige der skal sexes de næste dage hvis den virkelig er positiv  

tog du begge test på samme tid ?

og hvis ja .. er du så sikker på du ikke har fået dem byttet rundt ?

Anmeld

3. oktober 2012

ekebiv

Vicmor91 skriver:

jeg syns den ser positiv ud, god arbejdslyst

Anmeld

3. oktober 2012

Vicmor91

Har ikke byttet dem rundt da jeg lagde dem 2 forskellige steder og der er forskel på dem. Men synes det er underligt at jeg kan få positiv test nu på dag 39 ?

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

Vicmor91 skriver:

Har ikke byttet dem rundt da jeg lagde dem 2 forskellige steder og der er forskel på dem. Men synes det er underligt at jeg kan få positiv test nu på dag 39 ?

ja lidt ... men du kan også bare have sprunget en cyklus over

tjekkede bare lige udseenet på den og synes den lignede en g-test .. googlede og fandt ud af at man kan få både æ-test og g-test der ser sådan ud

Anmeld

3. oktober 2012

Vicmor91

Ja det må jeg jo have gjort har jeg bare aldrig hørt at man kunne

Præcis det kan man nemlig, men jeg kunne sagtens have byttet dem men det har jeg ikke. Skal jeg så foresætte med at teste eller bare have sex med min kæreste de næste 3-5 dage for at være sikker ?

Og vi har haft sex de sidste 4 dage i træk så måske har den allerede været postiv i weekenden

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Ja det vil jeg sige

Anmeld

3. oktober 2012

Vicmor91

At den er positiv eller ?

Anmeld

3. oktober 2012

AnonymMor

Vicmor91 skriver:

er du 100 på at g-testen var negativ for det lyder da mærkeligt at du har æl på dag 39  men ja man kan jo godt springe en cyklus over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.