Positiv eller negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Vicmor91

Ja der var kun en meget tydelig streg, men den her er ÆL test og synes selv den er positiv, men jeg synes også selv det er meget meget mærkeligt. Men har lige bestilt 10 G test så tager test igen sidst på ugen men kan slet ikke finde ud af min krop nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Vicmor91 skriver:

At den er positiv eller ?

Ja synes ikke man kan tage fejl

Anmeld

3. oktober 2012

Vicmor91

Okay men mærkeligt at få positiv på cyklus dag 39 ?

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

Den er ikke positiv tror jeg... Stregen skal være ligeså mørk og tydelig som kontrolstregen, har jeg læst mig frem til...

Anmeld

3. oktober 2012

AnonymMor

Vicmor91 skriver:

Ja der var kun en meget tydelig streg, men den her er ÆL test og synes selv den er positiv, men jeg synes også selv det er meget meget mærkeligt. Men har lige bestilt 10 G test så tager test igen sidst på ugen men kan slet ikke finde ud af min krop nu ?

ja det er godt nok mærkeligt  hm ja prøv og teste igen om et par dage.. det ku jo være

Muhmi : Som jeg ser det er test stregen mere tydelig og mørkere end controlstregen hvilket os betyder positiv

Anmeld

3. oktober 2012

Vicmor91

Jeg prøver at teste for graviditet sidst på ugen og så tager jeg en Æl test senere i dag

Men jeg tog også graviditet testen her kl 12 hvor jeg ikke har være på toilet i ca 4 timer. Men prøver med morgen urin senere på ugen.

Men de siger enten skal de være lige tydlige eller også skal test stregen være tydligere end control stregen og det er den da her

Anmeld

3. oktober 2012

simone_jacobsen

Vicmor91 skriver:

Er den her test positiv ?

Jeg er på cyklus dag 39 har ingen menstruation fået men ville da lige tage både graviditets test og æl test og det var kun æl testen som var positiv synes i hvertfald den er positiv, men meget underligt at den bliver positiv på dag 39 :/ ?

Og jeg har sex med min kæreste enten hver dag eller hver anden dag så tror lige der skal sexes de næste dage hvis den virkelig er positiv  

Forstår bare ikke hvorfor jeg ikke har fået mens endnu.

og mig som troede jeg gik havde symptomer på graviditet.

Forstår det altså ikke det her med de test.

Jeg kunne ikke teste positiv på en G-test første gang, men jeg testede positiv på en ÆL-test. To dage efter var G-testen positiv..

Anmeld

3. oktober 2012

Rockertand

Vicmor91 skriver:

Har ikke byttet dem rundt da jeg lagde dem 2 forskellige steder og der er forskel på dem. Men synes det er underligt at jeg kan få positiv test nu på dag 39 ?

Må vi ikke se billede af graviditetstesten?

Anmeld

3. oktober 2012

Rockertand

Vicmor91 skriver:

Har ikke byttet dem rundt da jeg lagde dem 2 forskellige steder og der er forskel på dem. Men synes det er underligt at jeg kan få positiv test nu på dag 39 ?

Må vi ikke se billede af graviditetstesten?

Anmeld

3. oktober 2012

Vicmor91

Okay, men jeg tester igen sidst på ugen

Håber bare at det er fordi jeg er gravid ville være dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.