modesty skriver:
Undskyld, men du virker godt nok heller ikke særlig moden når du siger at du ville ønske at du havde vidst det her inden du blev gravid med ham og at du ville ønske at du var enlig. Måske det var dig der ikke skulle være blevet gravid med en mand du ikke kender. Kom dog ind i kampen.
kan ikke se hvad det umodne er.. det er vel for pokker en ærlig sag at sige at man ville ønske at ens mand tog og fik sig nogle nosser for nu at sige det lige ud.
Jeg ville da også blive stiktosset og formenligt også kyle noget efter min kæreste hvis han i længden ikke gad at tage sig sammen til at stå op og tage ansvar for sine valg.Man er partner IKKE mor til ens kæreste.
Og hvis det gør en umoden at tænke at man nogen gange ville foretrække at være alene om opgaven, ja så er jeg også umoden, for jeg ville da bestemt heller ikke gide det i længden.
til ts: du må prøve at få ham til at forstå at med valg følger der et ansvar og en konsekvens. hvis han ønsker at være det lille barn han ter sig som, resten af sit liv, så må han tage konsekvensen og skride.
Anmeld