Typisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

An&Jo

Nadia&Daniel skriver:

Årh okay  ringer til dem imorgen og høre dem af.. Vil egentlig helst afsted alene (en anden dag så)

det er helt forståeligt, og 2 timer er også meget for sådan en størrelse at skulle være stille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

serinasmor skriver:

"du har desværre ikke ret til barnets første sygedag når du går ledig " citat jobcenteret

men min mor nævnte at flere af deres medlemmer (3f) har børn med ... om det så var smart eller ej ville hun ikke udtale sig om

Ringer lige til dem imorgen, for vil gerne give det en chance at have hende med, for hun er jo ikke syg - bare tvundet til at blive hjemme..

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Finemoar<3 skriver:

Jeg vil godt passe hende i 2 timer søde

Ihh hvor er du sød  Laura skal desværre helst passet i vante omgivelser (så vi må snart ses igen) - men tror jeg ringer derind og spørger om jeg må have hende me..

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

det er helt forståeligt, og 2 timer er også meget for sådan en størrelse at skulle være stille..

Må give det en chance vist de kræver det

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Ejjj hvor øv altså! Sys lidt det er noget pjat det der med 1 feberfri dag... eller er det bare mig der tænker sådan? Min søn han kan få feber bare jeg snakker om det... og så forsvinder det igen... ??

Anmeld

2. oktober 2012

Finemoar<3

Nadia&Daniel skriver:

Ihh hvor er du sød  Laura skal desværre helst passet i vante omgivelser (så vi må snart ses igen) - men tror jeg ringer derind og spørger om jeg må have hende me..

Helt forståeligt, ville også bare give dig mit tilbud

Ja vi må altså snart finde på noget at lave nu hvor du også går hjemme Kunne være rigtig hyggeligt søde..

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Finemoar<3 skriver:

Helt forståeligt, ville også bare give dig mit tilbud

Ja vi må altså snart finde på noget at lave nu hvor du også går hjemme Kunne være rigtig hyggeligt søde..

Et virkelig sødt tilbud  

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Øv, hvis vi havde boet i lyngby, var jeg gerne kommet forbi og taget hende imens du var til møde.

Sødt tilbud smukke

Anmeld

2. oktober 2012

FruHolm <3

Nadia&Daniel skriver:

Har været ledig siden 1. Maj - og så passer det lige med, at når jeg skal til min første HK-møde (noget man SKAL) imorgen kl. 9.30-11.30, så ramler det sammen med, at Laura er blevet ringet hjem i dag med feber (hun havde 37,4 - 2 timer efter jeg havde hente hende), og nu må hun ikke komme i vuggestue imorgen, pga hun skal have en feberfri dag.. Og selvfølgelig har vi ikke mulighed for barnepige imorgen.. TYPISK.. Og hun har IKKE feber nu (37,2 hertil aften)..

Du tager hende bare med, er Oscar syg når jeg skal til møder eller andet så tager jeg ham med og siger: jeg har barn syg så han er lige med

vil hellere komme og blive sendt hjem end at ringe og folk tror det er en dårlig undskyldning

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Nyt dillema: hvordan kommer jeg fra Kgs. Lyngby til Svend Aukens plads 11  Kan ikke finde den på rejsenplanen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.