Typisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Har været ledig siden 1. Maj - og så passer det lige med, at når jeg skal til min første HK-møde (noget man SKAL) imorgen kl. 9.30-11.30, så ramler det sammen med, at Laura er blevet ringet hjem i dag med feber (hun havde 37,4 - 2 timer efter jeg havde hente hende), og nu må hun ikke komme i vuggestue imorgen, pga hun skal have en feberfri dag.. Og selvfølgelig har vi ikke mulighed for barnepige imorgen.. TYPISK.. Og hun har IKKE feber nu (37,2 hertil aften)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

twinny

Ihh hvor er det bare irriterende, søde.

Anmeld

2. oktober 2012

An&Jo

det er bare det værste når det sker de dage man skal nok og ikke har mulighed for barnepige.. :/

Håber du finder ud af noget, ellers må hun komme med, det har jeg gjort et par gange..

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Ihh hvor er det bare irriterende, søde.

Overvejer virkelig at tage hende med - men okay, må hellere ringe og aflyse og så endten melde mig syg eller barnet's 1. sygdag (ved ikke hvad der er bedst når det er dagpenge det handler om)

Anmeld

2. oktober 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Overvejer virkelig at tage hende med - men okay, må hellere ringe og aflyse og så endten melde mig syg eller barnet's 1. sygdag (ved ikke hvad der er bedst når det er dagpenge det handler om)

Øv, hvis vi havde boet i lyngby, var jeg gerne kommet forbi og taget hende imens du var til møde.

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

det er bare det værste når det sker de dage man skal nok og ikke har mulighed for barnepige.. :/

Håber du finder ud af noget, ellers må hun komme med, det har jeg gjort et par gange..

Må man gerne det?? Det er hos HK hovedstaden.. Sådan et rådighedsmøde (og der står det er et fællesmøde) som tager 2 timer..

Anmeld

2. oktober 2012

An&Jo

Nadia&Daniel skriver:

Må man gerne det?? Det er hos HK hovedstaden.. Sådan et rådighedsmøde (og der står det er et fællesmøde) som tager 2 timer..

det ved jeg ikke.. men jeg har haft johannes med til forelæsning osv hvis han var syg.. men har ikke været ledig så aner intet om hvad man må og ikke må til sådanne møder..

Anmeld

2. oktober 2012

Finemoar<3

Jeg vil godt passe hende i 2 timer søde

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

det ved jeg ikke.. men jeg har haft johannes med til forelæsning osv hvis han var syg.. men har ikke været ledig så aner intet om hvad man må og ikke må til sådanne møder..

Årh okay  ringer til dem imorgen og høre dem af.. Vil egentlig helst afsted alene (en anden dag så)

Anmeld

2. oktober 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

"du har desværre ikke ret til barnets første sygedag når du går ledig " citat jobcenteret

men min mor nævnte at flere af deres medlemmer (3f) har børn med ... om det så var smart eller ej ville hun ikke udtale sig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.