værste weekend + 3 års dag, meget langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Fordi at han havde regnet med at i var de eneste der?
Jeg synes at det er en meget barnlig opførsel.

Angående om lørdagen? Ved din svigeermor at du ikke kan li kinesisk?

nej, nok mere, at der var andre, som vi kendte derinde..

jeg har nævnt det overfor hende, ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Fordi at han havde regnet med at i var de eneste der?
Jeg synes at det er en meget barnlig opførsel.

Angående om lørdagen? Ved din svigeermor at du ikke kan li kinesisk?

men det var min kærestes søster, der havde fået min svigermor til at invitere på den restaurent, fordi søsteren elsker den slags mad. min svigermor kendte slet ikke til restaurenten, sagde hun.

Anmeld

2. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

men det var min kærestes søster, der havde fået min svigermor til at invitere på den restaurent, fordi søsteren elsker den slags mad. min svigermor kendte slet ikke til restaurenten, sagde hun.

Så svigermor har måske tænkt at der var noget du kan li... Hun har ikkd gjort det af ond mening

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Nej det er ikke okay, det er barnligt. Og jeg havde ikke fundet mig i den slags opførsel, men sådan opføre min mand og jeg os heldigvis aldrig. Og ja jeg synes egentlig du skaber dig lidt ved at blive sur over og nægte at ta med på restaureret med hans familie. Det var noget han gerne ville og i et forhold må man ofre sig lidt ind i mellem. :-) jeg tror i begge bør lære at se tingene fra den andens side. For du skal jo ikke bare følge ham som en hund, han skal også ofre sig for dig. :-)

jeg nægter at tage med på restaurenten, fordi jeg ikke kan lide den mad, der bliver serveret på restaurenten. havde det været hvilken som helst anden restaurent, bare IKKE kinesisk, havde jeg taget med? men jeg gider da ikke tage med, for at se de andre spise, når jeg ikke selv kan få noget? .. kan ikke lige se, hvorfor det er at skabe sig ..

Anmeld

2. oktober 2012

TNBC

TeamRocket skriver:

Nej det er ikke okay, det er barnligt. Og jeg havde ikke fundet mig i den slags opførsel, men sådan opføre min mand og jeg os heldigvis aldrig. Og ja jeg synes egentlig du skaber dig lidt ved at blive sur over og nægte at ta med på restaureret med hans familie. Det var noget han gerne ville og i et forhold må man ofre sig lidt ind i mellem. :-) jeg tror i begge bør lære at se tingene fra den andens side. For du skal jo ikke bare følge ham som en hund, han skal også ofre sig for dig. :-)

Ja selvfølgelig skal man ofre sig for hinanden, men hvor fedt er det at sidde på en resturant hvor du ikke kan lide noget af maden?? Og så bare se på alle de andre spise.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så svigermor har måske tænkt at der var noget du kan li... Hun har ikkd gjort det af ond mening

nej overhovedet ikke, det ved jeg skam godt hun inviterede os med i en rigtig god mening. det var først, da jeg sagde,jeg ikke bryder mig om kinesisk mad, at hun kom i tanke om det, men der var det jo lidt for sent at ændre på restaurent-valget jo

Anmeld

2. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

nej overhovedet ikke, det ved jeg skam godt hun inviterede os med i en rigtig god mening. det var først, da jeg sagde,jeg ikke bryder mig om kinesisk mad, at hun kom i tanke om det, men der var det jo lidt for sent at ændre på restaurent-valget jo

Ja det er lidt ærgeligt. Man kunne godg aflyse det, men så er det jo ikke sikkert man kan få bord et andet sted.. Men det er måskd lidt ufølsomt at din kæreste tager med, men jdg forstår godt at han vil med.

Lav mad hjemme næste gang, fortæl hans forældre og søskende og dine forældre, så i ikke ender i det samme igen.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja det er lidt ærgeligt. Man kunne godg aflyse det, men så er det jo ikke sikkert man kan få bord et andet sted.. Men det er måskd lidt ufølsomt at din kæreste tager med, men jdg forstår godt at han vil med.

Lav mad hjemme næste gang, fortæl hans forældre og søskende og dine forældre, så i ikke ender i det samme igen.

blev også ked af, han tog med lige i den weekend.. vi lavede også mad hjemme sidste år, og det var simpelthen SÅ romantisk! og både hans forældre, søskende, mine forældre og søskende vidste godt, vi havde 3 års dag og derfor havde planer.

Anmeld

2. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

blev også ked af, han tog med lige i den weekend.. vi lavede også mad hjemme sidste år, og det var simpelthen SÅ romantisk! og både hans forældre, søskende, mine forældre og søskende vidste godt, vi havde 3 års dag og derfor havde planer.

Så i teorien er det jer der skal lære at sige nej

Anmeld

2. oktober 2012

TeamRocket

Yurie skriver:

Ja selvfølgelig skal man ofre sig for hinanden, men hvor fedt er det at sidde på en resturant hvor du ikke kan lide noget af maden?? Og så bare se på alle de andre spise.

Jeg er nok ikke den rette at spørge- for det gør jeg ofte og jeg hygger mig nu alligevel. Jeg er meget kræsen og kan hverken lide pizza, kinesisk, steaks eller hotdogs eller kylling og fisk så uanset hvor vi er inviteret hen sidder jeg bare og prikker lidt til maden :-D men min mand elsker at spise ude så selfølgelig gør vi det. Og så laver han gerne noget lækkert til mig når vi er kommet hjem, der går jo ingen skår af mig ved at sidde og hygge med familien selv om jeg er så kræsen. Win win :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.