værste weekend + 3 års dag, meget langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Står i ikke nogenlunde lige ;-) du bryder aftalen først med middag hos far og han tar til sin bror, så vil han på kinesisk og du skaber dig og vil ikke med, dagen efter skaber han sig på den mongolske og i har begge haft en dårlig kæreste weekend :-S det er lidt barnligt og jeg tænker i umiddelbart ikke er så gamle. Men aftal da at kærestehygge en anden weekend? En årsdag er jo bare en dato ud af gud ved hvor mange datoer hvor man kan forkæle hinanden. :-)

jeg spurgte ham, om han ville med hjem til min far, eller vi skulle sige nej. han sagde selv, han gerne ville med. at han tager hjem til sin bror, er jo så fint nok.

hvorfor skaber jeg mig, når jeg ikke vil med på kinesisk restaurent? jeg kan ikke lide kinesisk mad, og vil derfor ikke med? er det nu at skabe sig? ..

og er det okay, at han råber og skriger, når vi er ude og spise, fordi min veninde også er på restaurenten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor reagere han så voldsomt på at din veninde er der??

Jeg tror ærlig talt at jeg havde forladt ham på resturanten. Det er jo det han har gjort mod dig de sidste to dage, så kunne han føld hvordan det er.
Og så skal du lade vær med at give ham så mange chancer, for ham udnytter det jo. Han er virkelig ligeglad med hvad du vil og (ret mig hvis jeg tager fejl) men du lader ham gøre det.

Jeg synes ikke at han ef værd at samle på

hans forklaring var, at han troede, det skulle være ham og jeg alene på restaurenten. og han var blevet sur på hende over, at hun var kommet der, sammen med sin kæreste..

problemet var, at vi var kørt i hans bil, og var over 50 kilometer fra mig af - havde ingen mulighed for at komme hjem.

jeg tror ikke, han er ligeglad med, hvad jeg vil. for sådan er han bestemt ikke i hverdagene. der er han helt anderledes..

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Det der undre mig lidt er, hvorfor skulle du selv betale hvis du tog med på kinesisk restaurant, når nu din svigermor invitere dig.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nej det lyder da også underligt... hmm det kunne være i skulle prøve og lave jer en ommer i næste weekend eller bare en romantisk hverdgas aften så i kan få den dumme weekend på afstand..

jeg har godt tænkt på det, så vil spørge ham senere, når han kommer hjem

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det der undre mig lidt er, hvorfor skulle du selv betale hvis du tog med på kinesisk restaurant, når nu din svigermor invitere dig.

det skulle jeg åbenbart heller ikke. lige da jeg stod med nøglerne i hånden og var på vej ud af døren, og endnu engang sagde, at jeg på su ikke har råd til det, sagde han, min svigermor betalte. mærkeligt nok, når han tidligere sagde, han godt ku se, det ville knibe med min økonomi, hvis jeg selv skulle betale, og så senere siger, svigermor betaler. hmm

Anmeld

2. oktober 2012

baby012

TeamRocket skriver:

Står i ikke nogenlunde lige ;-) du bryder aftalen først med middag hos far og han tar til sin bror, så vil han på kinesisk og du skaber dig og vil ikke med, dagen efter skaber han sig på den mongolske og i har begge haft en dårlig kæreste weekend :-S det er lidt barnligt og jeg tænker i umiddelbart ikke er så gamle. Men aftal da at kærestehygge en anden weekend? En årsdag er jo bare en dato ud af gud ved hvor mange datoer hvor man kan forkæle hinanden. :-)

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

det skulle jeg åbenbart heller ikke. lige da jeg stod med nøglerne i hånden og var på vej ud af døren, og endnu engang sagde, at jeg på su ikke har råd til det, sagde han, min svigermor betalte. mærkeligt nok, når han tidligere sagde, han godt ku se, det ville knibe med min økonomi, hvis jeg selv skulle betale, og så senere siger, svigermor betaler. hmm

Mænd i en nøddeskal

Min kæreste er også god til at aftale med sine forældre at vi skal spise deroppe, men han glemmer HVER gang at fortælle mig det, så får jeg det afvide efter jeg har taget kød op og forberedt aftensmad

Anmeld

2. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

hans forklaring var, at han troede, det skulle være ham og jeg alene på restaurenten. og han var blevet sur på hende over, at hun var kommet der, sammen med sin kæreste..

problemet var, at vi var kørt i hans bil, og var over 50 kilometer fra mig af - havde ingen mulighed for at komme hjem.

jeg tror ikke, han er ligeglad med, hvad jeg vil. for sådan er han bestemt ikke i hverdagene. der er han helt anderledes..

Fordi at han havde regnet med at i var de eneste der?
Jeg synes at det er en meget barnlig opførsel.

Angående om lørdagen? Ved din svigeermor at du ikke kan li kinesisk?

Anmeld

2. oktober 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

jeg spurgte ham, om han ville med hjem til min far, eller vi skulle sige nej. han sagde selv, han gerne ville med. at han tager hjem til sin bror, er jo så fint nok.

hvorfor skaber jeg mig, når jeg ikke vil med på kinesisk restaurent? jeg kan ikke lide kinesisk mad, og vil derfor ikke med? er det nu at skabe sig? ..

og er det okay, at han råber og skriger, når vi er ude og spise, fordi min veninde også er på restaurenten?

Nej det er ikke okay, det er barnligt. Og jeg havde ikke fundet mig i den slags opførsel, men sådan opføre min mand og jeg os heldigvis aldrig. Og ja jeg synes egentlig du skaber dig lidt ved at blive sur over og nægte at ta med på restaureret med hans familie. Det var noget han gerne ville og i et forhold må man ofre sig lidt ind i mellem. :-) jeg tror i begge bør lære at se tingene fra den andens side. For du skal jo ikke bare følge ham som en hund, han skal også ofre sig for dig. :-)

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Mænd i en nøddeskal

Min kæreste er også god til at aftale med sine forældre at vi skal spise deroppe, men han glemmer HVER gang at fortælle mig det, så får jeg det afvide efter jeg har taget kød op og forberedt aftensmad

det er nemlig mænd i en nøddeskal, ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.