Til pædagoger (og medhjælper) i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

Men de skibukser jeg skal købe går jo op om ryggen... så kan ik se han skulle kunne blive kold?

Det er heller ik sikkert at han bliver det. Her har thea bare altid haft en helt fantastisk evene til at få sne ind alle steder der ik er samlet! 

Der er også noget med at luften sirkuler bedre i en flyverdragt, så det er nemmer at holde varme. Men tror også at der er stor forskel fra barn til barn! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

raca

flyverdragt..

de er lettere at give på og selv tage på.. 2delt er imo jikke lettere ved toilet,  jakken skal jo af afligevel..

de skiller ad i 2delt. 

de får smidt jakken fortidligt/nem forde de kan tage den af når de sveder.

Anmeld

2. oktober 2012

oerbaek

Jeg har altid brugt flyverdragt. min største dreng på nu 7 år har stadig flyverdragt. de har dog et ski sæt her hjemme alle 3 drenge (7 år 5 år og 1½ år) men i inst. er det flyverdragt, da det er langt det nemmeste for børnene at hive af og på hvis det skal gå hurtigt. har selv arbejdet i børnehave.

Anmeld

2. oktober 2012

christina92

Ungerne i min vuggestue som brugte to-delt havde noget mere bøvl når de skulle have det på og af og specielt når de samtidig skulle tisse

Jeg vil klart sige flyverdragt

Anmeld

2. oktober 2012

TeamRocket

Vi har flyverdragt. Men jeg tænker umiddelbart at mange er imod todelt fordi ungerne skilder på midten og wc besøg er svært. Altså det er jo det samme med regntøj? Mine børn har da ikke problemer med at ta regntøj af og på, gå på wc, og de skilder heller ikke i regntøjet og det er jo oså todelt. Så det er vel lidt hip som hap

Anmeld

6. oktober 2012

Rødhætte

Nadia&Daniel skriver:

Skal have købt vintertøj til bettepigen (bliver 2 år den 25. okt.)

Hvad er bedst:

A: Flyverdragt

B: To-delt

Helt klart en flyverdragt. Det er nemt for dem at tage være med til at tage på. Vi sætter stor pris på selvhjulpenhed ude i vores vuggestue

Anmeld

6. oktober 2012

FrkRaarup

Nadia&Daniel skriver:

Skal have købt vintertøj til bettepigen (bliver 2 år den 25. okt.)

Hvad er bedst:

A: Flyverdragt

B: To-delt

Flyverdragt! Helt sikkert. De skiller ikke på midten, og meget lettere når de skal på toilettet..

Og om ikke andet så kan de for det meste selv komme i dragten. Det kan være svært med både bukser og jakke..

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

Så er der købt  flyverdragter (1 brugt - kan ikke ses, og 1 hel ny)..

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

Har alligevel besluttet at købe flyverdragt til Bassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.