Til pædagoger (og medhjælper) i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flyverdragt har jeg stemt, da det er langt det nemmest selv at tage på og af! Også skilder man ik på ryggen, og bliver kold! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

MorDk

StineW79 skriver:

Flyverdragt har jeg stemt, da det er langt det nemmest selv at tage på og af! Også skilder man ik på ryggen, og bliver kold! Vh stine

Men de skibukser jeg skal købe går jo op om ryggen... så kan ik se han skulle kunne blive kold?

Anmeld

2. oktober 2012

Laulund87

Jeg tror ikke min datter får todelt får hun skal i skole

Har arbejdet i både vuggestue og børnehave og det er nemmere for både børn og pædagoger med flyverdragt. Kan heller ikke lide tanken om at det deler på midten

Anmeld

2. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nadia&Daniel skriver:

Skal have købt vintertøj til bettepigen (bliver 2 år den 25. okt.)

Hvad er bedst:

A: Flyverdragt

B: To-delt

vores yngste har flyverdragt han er 1,5 år. den ældste har begge dele 4 år. har spurgt i børnehave og vuggestuen hvad de syntes er nemmest og begge har sagt flyverdragt.

i vuggestuen fordi at min er lille men også hcis han var ældre 2,5 år så vil de også have flyverdragter da det så kun er en lynlås der skal ned for barnet nædten er ude af den og kan komme på toilet hurtig. ved 2 delt tager det lang tid først at skulle have jakken af og derefter bukserne.

i børnehaven vil de også helst have flyverdragt af samme wc hensyn som vuggestuen og så fordi de er ude hverdag og børnene nemmere kan holde sig varme. ved 2 delt kan der stadig komme kulde ind under jakken når børnene kravler rundt på jorden.

det 2 delt sæt han har bruger han hjemme hvis flyverdragten er blevet meget våd i børnehaven og han vil ud hjmme og så for at have et sæt der er rent når man er i byen

Anmeld

2. oktober 2012

Lone Jakobsen

nu arbejder jeg ikke i en vuggestue men som dagplejer, men har tilladt mig at svare alligevel

jeg synes flyverdragter må være det rareste for børnene at have på, for at der ikke kan komme sne og kulde ind på kroppen. jeg synes også umiddelbart at en flyverdragt er hurtigere for børnene at få af og på selv.

Anmeld

2. oktober 2012

TNBC

MorDk skriver:

MMe

Men de skibukser jeg skal købe går jo op om ryggen... så kan ik se han skulle kunne blive kold?

Men der er jo stadigvæk åbnet mellem bukser og jakke til at vinden komme komme ind.. Om den går op af ryggen er vinden da ligeglad med, den skal nok finde en vej ind under tøjet. Det samme med sne og regn.

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Husk - det handler KUN om hvad I ville vælge, der skal ikke bedømmes eller ses ned på andre, fordi de vælger andet end Jer

Anmeld

2. oktober 2012

bøllen

Som tidligere medhjælper - helt klart flyverdragt 

det er meget nemmere for de små, så synd når de skal kæmpe med bukser og jakke

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

På en måde en update: Laura er lige blevet ringet hjem fra vuggestuen - pga feber (total unødvendig information), men der spurgte jeg lige ind til dette emne. Og de sagde, at det var op til forældrene, for i hendes alder vil hun kunne klare begge dele. Men som skrevet før, så hælder jeg nu til flyverdragt selv.

Anmeld

2. oktober 2012

VIPpigen

Nu tager jeg ud fra egen erfaring. Jeg husker nemlig rigtig godt når jeg som barn havde flyverdragt eller 2 delt vintertøj på. Og det er klart at foretrække en flyverdragt, den hænger nede om benene når du skal på toilet, færdig... En to delt skal du no matter what have jakken af hvis du skal på toilet, for enten har bukserne seler, ellers så kan du ikke tørre dig pga den tykke jakke...

Jeg husker alt for godt hvordan jeg kæmpede med alt det, så herhjemme har datteren flyverdragt, og får hun et langt stykke af vejen når hun skal have vintertøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.