Til pædagoger (og medhjælper) i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er bedst i vuggestuen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.007 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Skal have købt vintertøj til bettepigen (bliver 2 år den 25. okt.)

Hvad er bedst:

A: Flyverdragt

B: To-delt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

MorDk

Jeg spurgte dem i vuggestuen... de sagde det var jo op til forældrene... MEN til de helt små er det godt med flyverdragt men dem som begynder at skulle på toilettet osv. var 2 delt bedre... Men tror det er smag og behag.

Vi har valgt at købe 2 delt til Bassen i år...

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Skal have købt vintertøj til bettepigen (bliver 2 år den 25. okt.)

Hvad er bedst:

A: Flyverdragt

B: To-delt

Flyverdragt og gerne så længe som muligt.. børn er ret store før de kan mærke om de sveder eller fryser så hvis de skiller vil de ikke opdage det.. og det er os nemmere at tage en Flyverdragt på for dem

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Jeg spurgte dem i vuggestuen... de sagde det var jo op til forældrene... MEN til de helt små er det godt med flyverdragt men dem som begynder at skulle på toilettet osv. var 2 delt bedre... Men tror det er smag og behag.

Vi har valgt at købe 2 delt til Bassen i år...

Har bare hørt (fra pædagoger) at børne (og voksne) har nemmere ved flyverdragt, vist de skal på toilettet.. Havde også selv overvejet to-delt..

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Flyverdragt og gerne så længe som muligt.. børn er ret store før de kan mærke om de sveder eller fryser så hvis de skiller vil de ikke opdage det.. og det er os nemmere at tage en Flyverdragt på for dem

Er også det jeg har hørt nemlig. Havde dog selv (før dette), overvejet to-delt..

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Har bare hørt (fra pædagoger) at børne (og voksne) har nemmere ved flyverdragt, vist de skal på toilettet.. Havde også selv overvejet to-delt..

Der er åbenbart forskellige holdninger... men vi har valgt at købe det vi tænker er bedst for vores dreng og ikke på hvad der er bedst for pædagogerne

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Er også det jeg har hørt nemlig. Havde dog selv (før dette), overvejet to-delt..

Hvis det var mig ville jeg ikke vælge to delt før end hun har så meget styr på at tage tøj af og på at det ikke bliver noget problem i de situationer hvor det skal gå hurtigt.. Vi anbefaler det ikke før end de kommer i de store grupper i bhv. Så køb du en lækker flyverdragt , det er os træls med sne op af ryggen når man laver sne engle

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Hvad jeg kan forstå på vores pædagoger i VS er det helst flyverdragt,. Tror det er fordi børn leger på jorden, så de ikk blive kolde ? ..  Men ved det ikk .. Mille får ihvertfald en flyverdragt til VS

Anmeld

2. oktober 2012

Købmagerkonen

Jeg vil også klart sige flyverdragt så længe de er vuggestue. Det er der flere grunde til: der kommer ikke sne og kulde ind igennem revnen midt på, børnene bliver i højere grad selvhjulpne da det ofte er nemmere for dem at tage flyverdragt på og mht at skifte ble/gå på toilettet, så vil man ofte tage overtøjet af alligevel, da der ellers kommer sne og snavs på stuen.

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Min søn er 2 og leger ik så meget nede på jorden. ¨Han løber rundt og han cykler og spiller fodbold, og klatre... *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.