Vores søde unger - hvad smelter dit hjerte lige pt.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Københavnermor

Ciss skriver:

Når Lillebror på snart tre år afbryder sin leg for uopfordret at komme løbende og lægge armene om halsen på mig og sin kind mod min, og så siger han "Elsker dig, mor", før han løber igen..... Det kommer jeg VIRKELIG til at savne, når han bliver større....

nuurh, fik lige lidt kuldegysninger! Det må være STORT! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Københavnermor

DitteMarie skriver:

Dejlig tråd

Mit hjerte smelter når storebror (snart 2) bliver hentet i vuggestue, der hvor han får øje på,mig og kommer løbende med udstrakte arme og et glad "mooooaaar", og så er han begyndt at sige klækket" og "smager godt" når vi spiser- skønt. Lillebror 3 mdr. Smelter mit hjerte med sine dejlige skæve smil og lille kluklatter

Må være skøøøønt!  

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

Team Putte skriver:

Ida på 3 mdr er lige begyndt at grine sådan for alvor med lyd og det hele.. Årh det er den mest vidunderlige lyd i verden!

Ja, det er så fantastisk når de begynder på det! 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

Vidunderligeunger skriver:

åhr  hvor kært!

Herhjemme er det, at min 2,4 årige datter er begyndt at synge, sådan rigtigt.. og hele tiden! hun kan faktisk ret mange sange og det er jo bare hyyyyggeligt

derudover så tæller hun til ti og når hun er færdig siger hun "hva kommer så" for det siger vi jo tit

Sønnike på 6,5 måned smelter bare generelt mit hjerte mit sit evige smil, men lige pt. er han ved at kravle.. det er også stort  

Det er sjovt som de bare kopiere! Det må være en skøn alder! 

Anmeld

2. oktober 2012

AnneBJ

Felix på 1½ år smelter mgi mange gange dagligt!  Hans humor og charme er enestående (efter moderens mening ) Et eksempel på hans skøre tiltag:

Felix slår sig selv i hovedet (med vilje), "græder", og jeg tilbyder at puste! Han takker ja, og slår så sig selv igen. Jeg puster endnu engang, og siger han ikke skal slå sig selv, hvorefter han gør det igen. Lige da jeg har pustet, slår han mig, skynder sig at puste på mig (med munden fuld af rugbrød...) og sender mig det største smil.... ♥

- jeg sagde jo selvfølgelig heller ikke hvem han skulle slå, istedet for sig selv...  

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

sne190810 skriver:

Hele den proces hvor de lærer at snakke.Hver gang der kommer et nyt ord til, bliver man jo sådan helt "EJ; HØRTE I LIGE ALLE SAMMEN? MIN DATTER SAGDE ???" Og man syntes bare det er helt fantastisk og det sejeste i hele verdenen.
Oplever tit ikke at dele min begejstring med særlig mange (primært dem som ikke har børn)

Sidste nye ord på stammen fra min datter som har lært at sige 'skat' og 'hej smukke'

Så forleden morgen vågnede jeg af min dejlige datter vr helt oppe ved mit hoved og sagde "haj mågge moar"

Så latterligt nuttet har ingen lov at være

Jeg ved hvad du mener! Har forgæves forsøgt at få folk til at se det fuldstændige ubeskrivelig fantastiske i at EK klapper, hele dagen! Det er ligesom om at de ikke forstår HVOR imponerende det er! 

"Haj mågge mor" - jeg DØR over hvor nuttede det er! 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

DAs mor skriver:

Adam er begyndt at sige: 'hvad laver du, mor?' (/far/David (storebror) ) helt perfekt og med den sødeste lille stemme han er lige blevet 2

så hov vi ligger uden for kategorien - undskyld 

Nåååh, tak fordi du deler alligevel! Vi vil MEGET gerne høre det! 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

AnneBJ skriver:

Felix på 1½ år smelter mgi mange gange dagligt!  Hans humor og charme er enestående (efter moderens mening ) Et eksempel på hans skøre tiltag:

Felix slår sig selv i hovedet (med vilje), "græder", og jeg tilbyder at puste! Han takker ja, og slår så sig selv igen. Jeg puster endnu engang, og siger han ikke skal slå sig selv, hvorefter han gør det igen. Lige da jeg har pustet, slår han mig, skynder sig at puste på mig (med munden fuld af rugbrød...) og sender mig det største smil.... ♥

- jeg sagde jo selvfølgelig heller ikke hvem han skulle slå, istedet for sig selv...  

Hvor skørt og helt vildt dejligt! 

Anmeld

2. oktober 2012

Mettefpigen

Åhh her er det alle de nye ting der sker :-) lige pt er han begyndt at gå med vogn i kiwi <3

Anmeld

2. oktober 2012

4kløver

Når min datter på næsten 3 siger " elsker far, elsker ikke mor mere"
Og min søn på 10 mdr sender kys til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.