Vores søde unger - hvad smelter dit hjerte lige pt.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Team Putte

Nu som Moar skriver:

Min lille datter begyndte at klappe igår.. Hold nu fast hvor ser det kært ud. De to små hænder der klapper uden lyd på.. 

Da hun vågnede imorges og kom op mellem os for at hygge, skulle hun lige først vinke og så klappe. Skøre unge. Hun smelter mit hjerte!

Hvad er ekstra skønt hjemme hos jer lige i øjeblikket?  

Ida på 3 mdr er lige begyndt at grine sådan for alvor med lyd og det hele.. Årh det er den mest vidunderlige lyd i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

MorDk

DitteMarie skriver:

Dejlig tråd

Mit hjerte smelter når storebror (snart 2) bliver hentet i vuggestue, der hvor han får øje på,mig og kommer løbende med udstrakte arme og et glad "mooooaaar", og så er han begyndt at sige klækket" og "smager godt" når vi spiser- skønt. Lillebror 3 mdr. Smelter mit hjerte med sine dejlige skæve smil og lille kluklatter

Anmeld

2. oktober 2012

Vidunderligeunger

åhr  hvor kært!

Herhjemme er det, at min 2,4 årige datter er begyndt at synge, sådan rigtigt.. og hele tiden! hun kan faktisk ret mange sange og det er jo bare hyyyyggeligt

derudover så tæller hun til ti og når hun er færdig siger hun "hva kommer så" for det siger vi jo tit

Sønnike på 6,5 måned smelter bare generelt mit hjerte mit sit evige smil, men lige pt. er han ved at kravle.. det er også stort  

Anmeld

2. oktober 2012

sne190810

Hele den proces hvor de lærer at snakke.Hver gang der kommer et nyt ord til, bliver man jo sådan helt "EJ; HØRTE I LIGE ALLE SAMMEN? MIN DATTER SAGDE ???" Og man syntes bare det er helt fantastisk og det sejeste i hele verdenen.
Oplever tit ikke at dele min begejstring med særlig mange (primært dem som ikke har børn)

Sidste nye ord på stammen fra min datter som har lært at sige 'skat' og 'hej smukke'

Så forleden morgen vågnede jeg af min dejlige datter vr helt oppe ved mit hoved og sagde "haj mågge moar"

Så latterligt nuttet har ingen lov at være

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

B&J skriver:

åhhh det er også fantastisk når de gør nye ting

mit hjerte smelter når man kommer hjem fra job, så åbner daniel døren og siger hej mor krammer og pysser også kommer hunden bagefter og lige skal nulles også katten også kæresten en kæmpe pysser jamen det smelter bare mit hjerte

så glæder mig til jeg skal på job så jeg kan komme hjem igen

Det lyder også skønt!! Glæder mig til at EK snakker sådan! 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

HeidiØ skriver:

Åååårh altså, det er helt fantastisk når de klapper!

William er begyndt at vinke til mennesker og hunde på gaden og sige hej! Det er bare fantastisk!!

Og når far kommer hjem, så kraaaavler han i sådan en fart for at komme op! Så sødt!!

Og så putter han med sin dyne på sådan en speciel måde med mig om morgenen, det er SÅ skønt!

Århh, hvor lyder det også hyggeligt! 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

Storms-Mor skriver:

fantastisk tråd

Min skønne dreng Storm bliver 1½ i denne månede her, han er begyndt at gå meget selv uden støtte - og så alle de SØDE ord han prøver at sige .. tungen ruller rundt..

hvis han feks slår en prut , så rejser han sig op, drejer hovedet mod hans numse og siger puut .. (det skal ses)

ELSKER alle de sjove ord, grin og fjollerier han kommer med..

og så kan han sige traktor .. så ALT hvad der kan køre er en traaatooor ..

Nåååhhh... En puuut. 

Anmeld

2. oktober 2012

LinLin

Adam er begyndt at sige: 'hvad laver du, mor?' (/far/David (storebror) ) helt perfekt og med den sødeste lille stemme han er lige blevet 2

så hov vi ligger uden for kategorien - undskyld 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

MorDk skriver:

Åhh der er SÅ meget der får mit hjerte til smelte ♥

Min søn er 2 år og han er bare Så sød og kærlig. Elsker når han krammer mig og kysser mig og siger "Min mor" • "Mig krammer" • "Mor, far, Ditar (Victor) sammen" • Og så når han rækker ud efter min hånd og lægger hovedet på skrå og siger "Kooom Moar" Eller "Seee moar" ♥ Åhhh de kære unger ♥

Åhhhh! Mit hjerte brister den dag EK siger MOAR! Det må være ubeskriveligt fantastisk! 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

Monica P skriver:

en af de mange skønne til Johanne gør er, om morgenen når jeg kommer ind for at tage hende op så leger hun titte bøhh med mig, hun gemmer hovedet bag sin dukke og løfter så hovedet op og griner til mig

Så er jeg solgt til stanglakrids

Monica

Det ville jeg godt nok også være! Sååå sødt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.