Vores søde unger - hvad smelter dit hjerte lige pt.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Københavnermor

Min lille datter begyndte at klappe igår.. Hold nu fast hvor ser det kært ud. De to små hænder der klapper uden lyd på.. 

Da hun vågnede imorges og kom op mellem os for at hygge, skulle hun lige først vinke og så klappe. Skøre unge. Hun smelter mit hjerte!

Hvad er ekstra skønt hjemme hos jer lige i øjeblikket?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

B&J

åhhh det er også fantastisk når de gør nye ting

mit hjerte smelter når man kommer hjem fra job, så åbner daniel døren og siger hej mor krammer og pysser også kommer hunden bagefter og lige skal nulles også katten også kæresten en kæmpe pysser jamen det smelter bare mit hjerte

så glæder mig til jeg skal på job så jeg kan komme hjem igen

Anmeld

2. oktober 2012

HeidiØ

Åååårh altså, det er helt fantastisk når de klapper!

William er begyndt at vinke til mennesker og hunde på gaden og sige hej! Det er bare fantastisk!!

Og når far kommer hjem, så kraaaavler han i sådan en fart for at komme op! Så sødt!!

Og så putter han med sin dyne på sådan en speciel måde med mig om morgenen, det er SÅ skønt!

Anmeld

2. oktober 2012

Moar2011

Min lille datter begyndte at klappe igår.. Hold nu fast hvor ser det kært ud. De to små hænder der klapper uden lyd på.. 

Da hun vågnede imorges og kom op mellem os for at hygge, skulle hun lige først vinke og så klappe. Skøre unge. Hun smelter mit hjerte!

Hvad er ekstra skønt hjemme hos jer lige i øjeblikket?  

fantastisk tråd

Min skønne dreng Storm bliver 1½ i denne månede her, han er begyndt at gå meget selv uden støtte - og så alle de SØDE ord han prøver at sige .. tungen ruller rundt..

hvis han feks slår en prut , så rejser han sig op, drejer hovedet mod hans numse og siger puut .. (det skal ses)

ELSKER alle de sjove ord, grin og fjollerier han kommer med..

og så kan han sige traktor .. så ALT hvad der kan køre er en traaatooor ..

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Åhh der er SÅ meget der får mit hjerte til smelte ♥

Min søn er 2 år og han er bare Så sød og kærlig. Elsker når han krammer mig og kysser mig og siger "Min mor" • "Mig krammer" • "Mor, far, Ditar (Victor) sammen" • Og så når han rækker ud efter min hånd og lægger hovedet på skrå og siger "Kooom Moar" Eller "Seee moar" ♥ Åhhh de kære unger ♥

Anmeld

2. oktober 2012

Troldemommi

en af de mange skønne til Johanne gør er, om morgenen når jeg kommer ind for at tage hende op så leger hun titte bøhh med mig, hun gemmer hovedet bag sin dukke og løfter så hovedet op og griner til mig

Så er jeg solgt til stanglakrids

Monica

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Monica P skriver:

en af de mange skønne til Johanne gør er, om morgenen når jeg kommer ind for at tage hende op så leger hun titte bøhh med mig, hun gemmer hovedet bag sin dukke og løfter så hovedet op og griner til mig

Så er jeg solgt til stanglakrids

Monica

Hihi åh sødt

Vores dreng siger "Bøøh Bøhh" når vi skal lege titte bøh/gemmeleg under dynene *S* Lyder så søøødt!!!

Anmeld

2. oktober 2012

Ciss

Når Lillebror på snart tre år afbryder sin leg for uopfordret at komme løbende og lægge armene om halsen på mig og sin kind mod min, og så siger han "Elsker dig, mor", før han løber igen..... Det kommer jeg VIRKELIG til at savne, når han bliver større....

Anmeld

2. oktober 2012

DitteMarie

Dejlig tråd

Mit hjerte smelter når storebror (snart 2) bliver hentet i vuggestue, der hvor han får øje på,mig og kommer løbende med udstrakte arme og et glad "mooooaaar", og så er han begyndt at sige klækket" og "smager godt" når vi spiser- skønt. Lillebror 3 mdr. Smelter mit hjerte med sine dejlige skæve smil og lille kluklatter

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

DitteMarie skriver:

Dejlig tråd

Mit hjerte smelter når storebror (snart 2) bliver hentet i vuggestue, der hvor han får øje på,mig og kommer løbende med udstrakte arme og et glad "mooooaaar", og så er han begyndt at sige klækket" og "smager godt" når vi spiser- skønt. Lillebror 3 mdr. Smelter mit hjerte med sine dejlige skæve smil og lille kluklatter

Smiler dejligt ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.