Brandmærke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.010 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Sider der ikke en venlig sjæl, som kan hjælpe mig lidt....

Min søn kom i dag til at ligge sine fingre ( det yderste led/blommen af fingeren) på plæneklipperen´s udstødning  den er 900grader varm...

Min stakkels dejlige dreng blev så mega ked af det,  og havde sine fingre i koldt vand i tre timer, før at han kunne holde det nogenlunde ud.

Fingerne er hvide og meget hårde....og kan så læse mig frem til at det er en 3.grads forbrænding  

Er der nogen som ved lidt om det??? Jeg er blevet forvirret af og læse om alt det.... en læge skriver på nettet, at der kommer ar, at arvævet er ødelagt i fingerne, og en evt operation kan blive nødvendig..

en anden læge skriver at der nok kommer ar...

Nogen der ved hvad der vil komme til at ske med fingerspidserne som er blevet brændte???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

UnderCover37

Jeg synes du skal tage ham på skadestuen for at sikre dig at han får den helt rigtige behandling af en så svær forbrænding

Anmeld

1. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville altså få det tjekket!

God bedring.

Anmeld

1. oktober 2012

Dot D

Hvor er det synd for den bette fyr....

Men jeg ved desværre ikke, hvordan fingerspidser vil reagere på den forbrænding. Jeg ville nok lige ringe til vagtlægen, og høre om de synes, I skal en tur omkring skadestuen, det kan jo være, de kan gøre en forskel...

Rigtig god bedring til ham

Anmeld

1. oktober 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Sider der ikke en venlig sjæl, som kan hjælpe mig lidt....

Min søn kom i dag til at ligge sine fingre ( det yderste led/blommen af fingeren) på plæneklipperen´s udstødning  den er 900grader varm...

Min stakkels dejlige dreng blev så mega ked af det,  og havde sine fingre i koldt vand i tre timer, før at han kunne holde det nogenlunde ud.

Fingerne er hvide og meget hårde....og kan så læse mig frem til at det er en 3.grads forbrænding  

Er der nogen som ved lidt om det??? Jeg er blevet forvirret af og læse om alt det.... en læge skriver på nettet, at der kommer ar, at arvævet er ødelagt i fingerne, og en evt operation kan blive nødvendig..

en anden læge skriver at der nok kommer ar...

Nogen der ved hvad der vil komme til at ske med fingerspidserne som er blevet brændte???

Glemte at citere dig

Anmeld

1. oktober 2012

Mortiltodrenge

Han skal da til lægen asap. God bedring.

Anmeld

1. oktober 2012

MissMona

Jeg har hørt at man ved forbrændinger skal have dem meget længere tid under vand end man tror. Hørte om en der havde haft en forbrænding der fik hældt rislende vand på i 24 timer på hospitalet. Det var en forbrænding på armen.

Jeg syns du skulle tage på skadestuen med ham! Det ville jeg have gjort! Eller i det mindste tale med vagtlægen.

Anmeld

1. oktober 2012

kristinaS

Vand vand vand og når han kan holde ud at være til UDEN at sidde i vand, så på skadestuen.

Stakkels dreng. Hvor gammel er han?

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

jeg må sige at I omgående skulle have taget ham på skadestuen, men det er lidt for sent nu, for hvis der er sket skade, så er den forlængst sket.

Min den ældste faldt ind i en brændeovn da hun var 3 og fik lagt den ene hånd på ovnen., men vi tog hende også på skadestuen med det samme.

Jeg vil dig stadig anbefale at I ringer til vagtlægen og forhører jer om pasning af fingrene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. oktober 2012

Laulund87

Nu er det ikke for at dunke dig i hovedet, men jeg forstår virkelig ikke at du ikke har taget ham på skadestuen med det samme

Tænk hvis de har kunne give ham en behandling der ville kunne mindske skaderne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.