Kyllingefilet. Hvordan?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.223 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Malene76

Hej de damer..

Jeg mangler inspiration til hvad jeg skal gøre ved kyllingefiletter. Jeg synes de bliver så tørre når de bliver stegt på panden. Jeg kunne godt tænke mig det blev lidt mere spændende end bare sådan et stykke stegt kyllingefilet. Håber nogle derude har en god opskrift de vil dele.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Rockertand

Malene76 skriver:

Hej de damer..

Jeg mangler inspiration til hvad jeg skal gøre ved kyllingefiletter. Jeg synes de bliver så tørre når de bliver stegt på panden. Jeg kunne godt tænke mig det blev lidt mere spændende end bare sådan et stykke stegt kyllingefilet. Håber nogle derude har en god opskrift de vil dele.

KH Malene

Lav aflange stykker og put bacon omkring, det gør vi altid, der skal ikke bruges fedtstof på panden, og man behøver ikke andet krydderi, det smager rigtigt godt, og vi spiser f.eks. salat til om sommeren og flødekartofler til om vinteren.

Anmeld

1. oktober 2012

Plysbjørnen

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

Normalt når jeg steger kyllinge fillet bruner jeg dem kun lige på panden, og så ellers ind i en 200 grader varm ovn ca 30 min og det er som smør i munden... 

Men ellers prøv en Maggi Juicy chicken det er altså også guf for ganen...

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Kat

Du får lige min kusines opskrift! Eller, det er nok ikke hendes, men jeg har den i hvert fald fra hende.

Du tager en kyllingefilet, dækker den i et lag pikantost og dækker den til sidst med bacon.

Steg dem i ovnen til baconen er sprød. Varmluft, 200 grader i ca. 1-1½ time.

Jeg har ikke selv forsøgt at lave dem endnu, men hold op de var gode, da min kusine serverede dem.  Det der pikantost lyder måske klamt, men nej. Meget friskt og ikke tørt.

Anmeld

1. oktober 2012

Mom2

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

skær en lomme i fileterne og kom soltørrede tomater i. Serano skinke om og så i ovnen 30 min på 200 grader

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

man kan jo os skære killingerne i mindre stykker og vende dem på panden med grøntsager, bulliong, krydderier, måske lidt fløde, fedtstof eller soya.. der er et utal af muligheder..  og så ris eller nudler til selvfølgelig

Anmeld

1. oktober 2012

Malene76

Rockertand skriver:

Lav aflange stykker og put bacon omkring, det gør vi altid, der skal ikke bruges fedtstof på panden, og man behøver ikke andet krydderi, det smager rigtigt godt, og vi spiser f.eks. salat til om sommeren og flødekartofler til om vinteren.

Tusind tak.. Det lyder lækkert. Det er skrevet ind i min opskriftmappe.

KH Malene

Anmeld

1. oktober 2012

Malene76

Plysbjørnen skriver:

Normalt når jeg steger kyllinge fillet bruner jeg dem kun lige på panden, og så ellers ind i en 200 grader varm ovn ca 30 min og det er som smør i munden... 

Men ellers prøv en Maggi Juicy chicken det er altså også guf for ganen...

Det må jeg lige afprøve. Tusind tak for forslag.

KH Malene

Anmeld

1. oktober 2012

Malene76

Miss Kat skriver:

Du får lige min kusines opskrift! Eller, det er nok ikke hendes, men jeg har den i hvert fald fra hende.

Du tager en kyllingefilet, dækker den i et lag pikantost og dækker den til sidst med bacon.

Steg dem i ovnen til baconen er sprød. Varmluft, 200 grader i ca. 1-1½ time.

Jeg har ikke selv forsøgt at lave dem endnu, men hold op de var gode, da min kusine serverede dem.  Det der pikantost lyder måske klamt, men nej. Meget friskt og ikke tørt.

Det lyder super lækkert. Det skal vi helt sikkert afprøve.  

KH Malene

Anmeld

1. oktober 2012

Malene76

Christina9870 skriver:

skær en lomme i fileterne og kom soltørrede tomater i. Serano skinke om og så i ovnen 30 min på 200 grader

Lækkert. Det er nu skrevet ind i min opskriftmappe. Tak.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.