ÆLLLLSKER struktur...........
Og det er jeg nødt til. Vi er også en familie på 5. Far, mor, og 3 drenge på 8, 13 og 14 år. De går alle til fodbold 2 x ugl + kampe. Jeg har weekendarb og manden er af og til på arb i Tyskland.
Jeg har min metaltavle i køkkenet, som jeg opdatere hver søndag aften.
Der står alle aftaler på, aftensmad, mine arbejdstider, møder, fødselsdage, kampe, fodbold, legeaftaler osv osv.
Også har jeg tastet alt ind på min mobil. Den er altid med mig og der kan jeg nemt se, hvor det overlapper og hvor der er "luft".
Hvis jeg føler, jeg mister fodfæstet og bliver for presset, melder jeg nogle aftaler fra. Fx et forældremøde ell en kaffeaftale. Vi bestræber os meget på at skal med til alle drengenes kampe og prioritere dette højt. Til gengæld skal de selv tage til alle træninger.
Jeg skriver forresten også alt op i min lille spiralkalender. Men det er mest af frygt for, hvis min mobil bliver tabt ell går død ell sådan noget. Det kan jeg slet ikke lige overskue...
Åh ja... Også handler jeg kun 2 x ugl. Søndag aften og fredag eftermiddag. Fredag er kun slik, mælk og frugt fx. Søndag aften er stor-handle-tur. Der køber jeg alt ind til en hel uge, som jeg self ved hvad der går og hvad der skal bruges til alle aftensmad i hele ugen 
Anmeld