Sende handicappet ægtefælle væk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

A&F

Jeg kan godt følge din svigermor , men jeg ville vælge at tage mig af min mand.. Jeg vil pleje ham og passe ham. Han er mit liv. Jeg vil være hans hjælper, altid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

modesty

Jeg ville ikke behøve at tage det valg, for det ville min mand tage for mig. Han ville IKKE have at jeg skulle droppe min karriere og størstedelen af mit liv for at passe ham.

Men jeg ville have det forfærdeligt med at sende ham på et behandlingscenter. 

En løsning hvor han bliver passet i hjemmet med fuldtidsplejer, ville jeg mene var det bedste for alle parter, hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld

30. september 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge. Arbejder som sosuassisten (har pt. barsel) på en Rehabiliteringsafd. og jeg har set hvad det kan gøre ved nogle familier, hvis man som ægtefælle eller andet familiemedlem vælger at passe sin mand i eget hjem og vige sit liv til det. Det er SUPER hårdt ARBEJDE!

Jeg personligt ville ikke have min mand hjem. Men få proff. til at passe og pleje ham og gøre alt det personlige pleje mm. Og så ville jeg have HYGGESTUNDERNE med min mand... og være hans kone... og ikke personlige hjælper... til alle dagligdags gøremål. JEG har også stadig et liv der skal passes og tages hensyn til... MEN igen så kommer det an på situationen osv. MEN udfra hvad TS skriver... så NEJ... jeg ville ikke have min mand hjem igen.

Hvor er jeg dog evigt enig!

Anmeld

30. september 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hej.

Jeg håber, man acceptere, at jeg har valgt at være ano, da dette her ikke omhandler mig, men omhandler min svigermor og svigerfar.