Frk. Himmelblå skriver:
Er det helt udelukket at nøjes med at amme hende? Jeg mener, - er det ikke muligt at amme din produktion op?
Jeg tænker bare, at hun umiddelbart har bedst af din mælk... Måske hun spiser så store portioner flaske, fordi det kommer "nemt" til hende.. Arh, jeg ved altså ikke, - alle børn er forskellige!! Hiv fat i SP og få en god snak om det hele !
- Og hvis hun har ondt i maven, - så græder hun. - Virker hun tilfreds, så tror jeg godt, I kan regne med, hun også er det.

Hmm.. Problemet er at hun ikke tager fat - tror ikke mine brystvorter er egnet, og ammebrik gider hun heller ikke. Jeg var indlagt i 5 dage, hvor vi prøvede at få hende til det, men det endte i en kamp hvor hun skreg mens jeg græd, så sagde jeg stop, og at jeg nu malker ud.
Mine bryster er nogle mærkelige nogen. Den ene gang ku jeg malke 80 ml ud, så 70, så 30, så 40, og her ved kl. 18 ku jeg málke 85 ud igen. Jeg har nu prøvet 3 gange at det ligger på 70-80, ellers ligger det på 40-50. Jeg malker hver gang hun får noget at spise, og blir ved indtil der ikke kommer mere ud - bare for at få min egen produktion i vejret!
Ja, men hun er først tilfreds når vi når op omking de der 140 ml. I dag prøvede vi så med en sut, for at se om det bare var et suttebehov hun havde, men den spyttede hun ud, og græd igen.
Vi skal ind til en barselsklinik i morgen, da jeg ikke har en SP endnu. (Regner med at få en i morgen - vi blev udskrevet torsdag).