Opdate : hvad skjuler han??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Dustmuz

LilleChelle skriver:

Nej - men har man brug for at kigge i ens kærestes private ting, som beskeder osv. så burde man måske ikke være i det forhold. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

LilleChelle

dukke skriver:

jeg er på samme side som dig ku nne heller ikke selv finde på det

Så er det da heldigvis ikke bare mig der er sippet 

Anmeld

30. september 2012

LilleChelle

HeidiØ skriver:

Ej, der er jeg sku enig!

Jeg er glad for der er nogle der er enig med mig - og ikke bare mig der er sippet :p 

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

Nu skal i heller ikke lege hellige jeg gjorde det fordi , han gav mig grund til at kigge i hans Private beskeder Så nu har vi snakket om det, han gav alle koderne, og nu når jeg Ved han ikke har Gang i noget kunne jeg aldrig finder på at bruge hans koder , det giver mig i hvert fald en tryghed og han kender sgu da ogsåå alle mine koder ,

Anmeld

30. september 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Nu skal i heller ikke lege hellige jeg gjorde det fordi , han gav mig grund til at kigge i hans Private beskeder Så nu har vi snakket om det, han gav alle koderne, og nu når jeg Ved han ikke har Gang i noget kunne jeg aldrig finder på at bruge hans koder , det giver mig i hvert fald en tryghed og han kender sgu da ogsåå alle mine koder ,

Der er stadig stor forskel på at kende koder, til at bruge dem. 

- Og det har absolut intet at gøre med at spille hellig, det har noget at gøre med at man bør stole på den man er i forhold med og ikke rage i deres private sager. 

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Der er stadig stor forskel på at kende koder, til at bruge dem. 

- Og det har absolut intet at gøre med at spille hellig, det har noget at gøre med at man bør stole på den man er i forhold med og ikke rage i deres private sager. 

Jeg er helt enig med dig , at man burde ku stole på hinanden , det har Ikke været tilfældet her , så jeg gjorde jo hvad jeg kunne for at se hvad han skjulte ,,, vi har snakket om det, korrekt at jeg ikke stoler på hamMere, men han lover at være mig tro så må jeg se om jeg kan lære at stole på ham igen

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

Og ved at han giver mig koderne , kan jeg vide at han Ikke har noget at skjule

Anmeld

30. september 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Jeg er helt enig med dig , at man burde ku stole på hinanden , det har Ikke været tilfældet her , så jeg gjorde jo hvad jeg kunne for at se hvad han skjulte ,,, vi har snakket om det, korrekt at jeg ikke stoler på hamMere, men han lover at være mig tro så må jeg se om jeg kan lære at stole på ham igen

Rigtig fint i har fået snakket. 
 - Jeg ville nok bare have snakket i stedet for selv at snage

Men jeg håber i finder ud af det sammen, og ikke mindst at i lære at tro på hinanden igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.