Opdate : hvad skjuler han??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Bebsesmoar

Anonym skriver:

For at være ærlig ved jeg ikke om jeg kan stole på ham igen ;( uanset hvad har vi en masse at have snakket om ;( det er slet ikke rart for nogle af os at stå i den her situation ::: han lukker mig ude ved at skjule ting som jeg føler , og jeg lukker ham ude følelsesmæssigt

Hvis du skulle vælge ham forfra,ville du vælge ham?? Man kan tale og røven den går,hvordan vil du tilgive noget du ikke kan glemme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Hej piger Tak For jeres svare til den anden tråd ... Jeg sad igår og hel tilfældig prøver jeg St logge på facebook via vores fælles pc.. Da jeg åbner vinduet ser jeg at han glemte at logge af Hihi så jeg griber chancen og kigger på alle hans beskeder derinde ( han sov) jeg finder Heldigvis ikke nået som ikke burde være der godt nok kender jeg ikke hans koder stadig men nu ved jeg i hvert fald han ikke skriver med tøser mere ((((( hvis da han ikke sletter tøser beskeder ??)))) i hvert fald kan jeg lige nu falde lidt til ro , men faktum er at han har lukket mig ude , og er så hemmelighedsfuld

Nu læste jeg den tråd igennem du oprettede sidst - og kunne ikke finde svar på de spørgsmål jeg sidder med.

Hvordan fandt du ud af at han skrev med en pige sidst? Og HVAD skrev de?

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Nu læste jeg den tråd igennem du oprettede sidst - og kunne ikke finde svar på de spørgsmål jeg sidder med.

Jeg kiggede hans beskeder igennem... Da jeg kunne se at han var blevet venner med en pige jeg ikke kendte . Han skrev at hun var lækker, mon hun vrag single osv .. Konfrontere ham selvf. Med det for jeg sagde at jeg havde læst hvad de skrev ... Han gik i baglås ,sagde at det var for sjov osv., ogAt han vel kan skrive med piger hvis han ville .... 11 dage efter skiftede han alle hans koder

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg kiggede hans beskeder igennem... Da jeg kunne se at han var blevet venner med en pige jeg ikke kendte . Han skrev at hun var lækker, mon hun vrag single osv .. Konfrontere ham selvf. Med det for jeg sagde at jeg havde læst hvad de skrev ... Han gik i baglås ,sagde at det var for sjov osv., ogAt han vel kan skrive med piger hvis han ville .... 11 dage efter skiftede han alle hans koder

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Hvis du skulle vælge ham forfra,ville du vælge ham?? Man kan tale og røven den går,hvordan vil du tilgive noget du ikke kan glemme? 

Jeg ved det faktisk ikke .. Om jeg ville have valgt ham , jeg elsker sgu manden , men ikke hvordan vores forhold udviklede sig på det sidst

Anmeld

28. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Så vil jeg sige, at selvom jeg godt forstår dig, så forstår jeg altså også ham. Det er da et tillidsbrud at du kigger hans beskeder igennem, uanset grunden og hvad du fandt. Kan godt forstå han skifter sine koder så.

Det lyder til at være et vældigt usundt forhold fra jer begge to.

Anmeld

29. september 2012

modesty

JulieWH skriver:

Så vil jeg sige, at selvom jeg godt forstår dig, så forstår jeg altså også ham. Det er da et tillidsbrud at du kigger hans beskeder igennem, uanset grunden og hvad du fandt. Kan godt forstå han skifter sine koder så.

Det lyder til at være et vældigt usundt forhold fra jer begge to.

Enig. Jeg synes det er helt vildt at tjekke sin kærestes beskeder bare fordi han er blevet venner med en pige man ikke kender. På den anden side havde han jo noget at skjule, så måske TS har haft noget mistro i forvejen? Det må man da håbe, ellers kan der ikke være meget hverken frihed eller tillid i den relation.

Anmeld

29. september 2012

anynom

modesty skriver:

Enig. Jeg synes det er helt vildt at tjekke sin kærestes beskeder bare fordi han er blevet venner med en pige man ikke kender. På den anden side havde han jo noget at skjule, så måske TS har haft noget mistro i forvejen? Det må man da håbe, ellers kan der ikke være meget hverken frihed eller tillid i den relation.

Ja, det "retfærdiggør" det selvfølgelig lidt at hun fandt noget. Jeg tror bare jeg har svært ved at forstå at man er i et forhold hvor det er nødvendigt at tjekke hinandens beskeder og have adgang til alt.

Anmeld

29. september 2012

dukke

LilleChelle skriver:

Nej - men har man brug for at kigge i ens kærestes private ting, som beskeder osv. så burde man måske ikke være i det forhold. 

jeg er på samme side som dig ku nne heller ikke selv finde på det

Anmeld

29. september 2012

HeidiØ

LilleChelle skriver:

Nej - men har man brug for at kigge i ens kærestes private ting, som beskeder osv. så burde man måske ikke være i det forhold. 

Ej, der er jeg sku enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.