Opdate : hvad skjuler han??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger Tak For jeres svare til den anden tråd ... Jeg sad igår og hel tilfældig prøver jeg St logge på facebook via vores fælles pc.. Da jeg åbner vinduet ser jeg at han glemte at logge af Hihi så jeg griber chancen og kigger på alle hans beskeder derinde ( han sov) jeg finder Heldigvis ikke nået som ikke burde være der godt nok kender jeg ikke hans koder stadig men nu ved jeg i hvert fald han ikke skriver med tøser mere ((((( hvis da han ikke sletter tøser beskeder ??)))) i hvert fald kan jeg lige nu falde lidt til ro , men faktum er at han har lukket mig ude , og er så hemmelighedsfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Den lykkelige

Hmmm... er da dejlig du har det bedre... men har ikke læst din anden tråd... så ved ikke om jeg går glip af noget i forhold til den her.. men lyder da ikke som så sundt et forhold 

Anmeld

28. september 2012

LilleChelle

Kan slet ikke forstå man kan finde på at læse andres beskeder på facebook  

Anmeld

28. september 2012

Finemoar<3

LilleChelle skriver:

Kan slet ikke forstå man kan finde på at læse andres beskeder på facebook  

Vil du hellere holdes for nar på ubestemt tid???

Anmeld

28. september 2012

LilleChelle

Finemoar<3 skriver:

Vil du hellere holdes for nar på ubestemt tid???

Nej - men har man brug for at kigge i ens kærestes private ting, som beskeder osv. så burde man måske ikke være i det forhold. 

Anmeld

28. september 2012

1990h

Anonym skriver:

Hej piger Tak For jeres svare til den anden tråd ... Jeg sad igår og hel tilfældig prøver jeg St logge på facebook via vores fælles pc.. Da jeg åbner vinduet ser jeg at han glemte at logge af Hihi så jeg griber chancen og kigger på alle hans beskeder derinde ( han sov) jeg finder Heldigvis ikke nået som ikke burde være der godt nok kender jeg ikke hans koder stadig men nu ved jeg i hvert fald han ikke skriver med tøser mere ((((( hvis da han ikke sletter tøser beskeder ??)))) i hvert fald kan jeg lige nu falde lidt til ro , men faktum er at han har lukket mig ude , og er så hemmelighedsfuld

Jeg forstår godt du har kigget i hans facebook da du havde muligheden især efter alt det Du forklarede i tråden i går.

Forstår godt du lidt roliger nu. Men jeg ville alligevel ha tanken at han slettes pige beskeder. Hvorfor sku han gemme dem og risikere at blive opdaget. Men håber for dig at han ikk gør

Anmeld

28. september 2012

betina23

Godt a høre du er lidt roligere jeg hade os kikket 100% tror inderst inde alle ville gøre for at få et svar om de sir det eller Aj

Håber stadig du får snakket med ham

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg kiggede kun fordi han var så hemmelighedsfuld -+ at han skiftede alle hans koder fra dag til anden

Anmeld

28. september 2012

Bebsesmoar

Jeg havde også kigget og det har jeg gjort før!!  Hvordan tror du at du kan stole på manden igen??! 

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Jeg havde også kigget og det har jeg gjort før!!  Hvordan tror du at du kan stole på manden igen??! 

For at være ærlig ved jeg ikke om jeg kan stole på ham igen ;( uanset hvad har vi en masse at have snakket om ;( det er slet ikke rart for nogle af os at stå i den her situation ::: han lukker mig ude ved at skjule ting som jeg føler , og jeg lukker ham ude følelsesmæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.