kan man det - brev til klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Bebsesmoar

Hm, jeg kan ikke helt se hvorfor at den skal sendes. Det lyder ikke som verdens værste bommert hvis i "kun" skal vente 1 måned.

Jeg fik også taget skrab flere gange f.eks. fordi det ikke blev gjort ordentligt og sådan, men sådan er det jo. Fejl sker, og hvis det ikke er værre end som så, så nej så kan jeg ikke se hvorfor den skal sendes 

Kunne forstå det hvis i missede en del, at det var gang på gang og at der ville gå flere måneder osv 

Ikke sagt at det ikke er træls, fordi det er det selvfølgelig 

Pardon,men 1 måned er 1000 år hvad angår at blive med rogn hvis man virkelig brænder efter det!!!  I starten tænkte jeg også herre gud altså!! 1 måned. Tag dig sammen!! Men det var kun indtil jeg fik mere forståelse for de barnløse hvad det her angår!! Det er en følelesmæssig rutchetur hvor alt bliver fucket op og dit liv er en åben dagbog med latinske ord lægerne mumler!! Hvad de mumler vil de fleste nok skide et stykke bare de bliver gravide,men når man forventede at det blev sep,så er der LAAAANG tid til nov/dec eller hvornår det nu lige præcis er! Fandme også for dårligt af lægerne! Fejl kan ske,men det er liv de sidder med bag deres skærme. Jeg syntes helt sikkert at den mail kan sendes,men jeg er typen der ville sige det personligt pr tlf eller fremmøde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Men hvis i bliver nødt til at udskyde bryllupet, er det jo fordi i skal have jeres guld i armene! Og det må da være det værd

Men det er bare umuligt at planlægge noget som helst ift. babyer. Men man må få alt til at passe ind, når den tid kommer 

ja. alt for guldet... havde bare aldrig tænkt tanken da jeg smed pillerne i december 2010 at det ikke kunne lade sig gøre at holde bryllup september 2013

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

ja. alt for guldet... havde bare aldrig tænkt tanken da jeg smed pillerne i december 2010 at det ikke kunne lade sig gøre at holde bryllup september 2013

Nej det er da bestemt heller ikke det man forestiller sig. Og det er så uretfærdigt! 
Men jeg kunne forestille mig, at det så er rigtig dejligt med en side som baby.dk, hvor man kan snakke med andre som er i samme situation og som er på den anden side. 

Du skal også være velkommen til at skrive til mig! Selv om jeg ikke ved så meget om fertilitetsbehandling, kan jeg da lytte og forsøge at opmundre 

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Bebsesmoar skriver:

Pardon,men 1 måned er 1000 år hvad angår at blive med rogn hvis man virkelig brænder efter det!!!  I starten tænkte jeg også herre gud altså!! 1 måned. Tag dig sammen!! Men det var kun indtil jeg fik mere forståelse for de barnløse hvad det her angår!! Det er en følelesmæssig rutchetur hvor alt bliver fucket op og dit liv er en åben dagbog med latinske ord lægerne mumler!! Hvad de mumler vil de fleste nok skide et stykke bare de bliver gravide,men når man forventede at det blev sep,så er der LAAAANG tid til nov/dec eller hvornår det nu lige præcis er! Fandme også for dårligt af lægerne! Fejl kan ske,men det er liv de sidder med bag deres skærme. Jeg syntes helt sikkert at den mail kan sendes,men jeg er typen der ville sige det personligt pr tlf eller fremmøde! 

tak... det hjalp lidt med en der forstår...

jeg kan bare slet ikle tage snakken.. jeg bryder fuldstændig sammen.. har grædt mere eller mindre uafbrudt siden kl. 13.30.. jeg har altid være bedre til at formulere mig på skrift...

det er ikke det at der er sket fejl - herre gud..

men hele det her er hårdt nok i forvejen... synes bare de skal vide at vi er mennesker der lider under de "småfejl" de laver, som dårlig info...

måske man skulle tilføje at man ville ønske informationen omkring start fra lægen havde været bedre...

om ikke andet så for det næste par der kommer i samme situation...

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Nej det er da bestemt heller ikke det man forestiller sig. Og det er så uretfærdigt! 
Men jeg kunne forestille mig, at det så er rigtig dejligt med en side som baby.dk, hvor man kan snakke med andre som er i samme situation og som er på den anden side. 

Du skal også være velkommen til at skrive til mig! Selv om jeg ikke ved så meget om fertilitetsbehandling, kan jeg da lytte og forsøge at opmundre 

tak... ja det er dejligt med andre der har været samme mølle igennem... for i min omgangskreds smider man pillerne og bliver gravid, eller UPS der blev jeg sørme gravid

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

tak... ja det er dejligt med andre der har været samme mølle igennem... for i min omgangskreds smider man pillerne og bliver gravid, eller UPS der blev jeg sørme gravid

Kan sagtens forstå dig. Det må også være frustrerende at høre om folk som bliver gravide ved et uheld, når man står i en situation som jer  På den front er verden meget uretfærdigt. Men det er så positivt, at man kan få hjælp, selvom det så også kan være frustrerende, når det ikke fungere optimalt. 

Synes evt. du kunne sige det næste gang i skal til samtale. At du føler i er blevet behandlet forkert og at du blev rigtig ked af det. Det tror jeg der er en bedre måde at gøre det på, end at sende mailen. 

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Kan sagtens forstå dig. Det må også være frustrerende at høre om folk som bliver gravide ved et uheld, når man står i en situation som jer  På den front er verden meget uretfærdigt. Men det er så positivt, at man kan få hjælp, selvom det så også kan være frustrerende, når det ikke fungere optimalt. 

Synes evt. du kunne sige det næste gang i skal til samtale. At du føler i er blevet behandlet forkert og at du blev rigtig ked af det. Det tror jeg der er en bedre måde at gøre det på, end at sende mailen. 

ja det bedste ville helt klart være hvis jeg kunne sige det, men det kan jeg simpelthen ikke... kan ikke tale om projekt baby og alt vi har været igennem uden at bryde sammen... og fuldstændig, der kommer ikke et ord ud efter det første...

Anmeld

27. september 2012

Bebsesmoar

Kris89 skriver:

jeg kan bare slet ikle tage snakken.. jeg bryder fuldstændig sammen.. har grædt mere eller mindre uafbrudt siden kl. 13.30.. jeg har altid være bedre til at formulere mig på skrift...

men hele det her er hårdt nok i forvejen... synes bare de skal vide at vi er mennesker der lider under de "småfejl" de laver, som dårlig info...

måske man skulle tilføje at man ville ønske informationen omkring start fra lægen havde været bedre...

Så send den!!! 

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

ja det bedste ville helt klart være hvis jeg kunne sige det, men det kan jeg simpelthen ikke... kan ikke tale om projekt baby og alt vi har været igennem uden at bryde sammen... og fuldstændig, der kommer ikke et ord ud efter det første...

Det er selvfølgelig op til dig, men jeg kunne forestille mig at de har oplevet det før. Man er jo meget sårbar. Måske er det godt nok at få grædt ud. Det kunne jo være det er en lettelse. Men det er selvfølgelig kun dig som kan vurdere det. 

Anmeld

27. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kris89 skriver:

Hm, jeg tror ikke, det kan skade, at du sender den - men ærligt tror jeg heller ikke, den vil høre det store indtryk. Der er jo flere fagpersoner involveret i de ting, der er gået galt, også læger udefra, og den når næppe frem til alle. 

Desuden forestiller jeg mig, at man som personale et sådant sted har med en meget sårbar patientgruppe at gøre og oplever rigtigt mange fortvivlede og utålmodige patienter. Den 40-årige, som efter mange års kamp må opgive nogensinde at få barn - parret, som går fra hinanden i forløbet pga. presset - og set i det lys tror jeg, at man vil opfatte din situation som et tilfælde, hvor der er god tid og masser af håb for dig. 

Jeg tænker mest på, at du ved at sende klagen vil kunne udsætte dig selv for yderligere frustration, hvis de ikke reagerer på den eller hvis du føler, den ikke bliver taget alvorligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.