Kris89 skriver:
tak... det hjalp lidt med en der forstår...
jeg kan bare slet ikle tage snakken.. jeg bryder fuldstændig sammen.. har grædt mere eller mindre uafbrudt siden kl. 13.30..
jeg har altid være bedre til at formulere mig på skrift...
det er ikke det at der er sket fejl - herre gud..
men hele det her er hårdt nok i forvejen... synes bare de skal vide at vi er mennesker der lider under de "småfejl" de laver, som dårlig info...
måske man skulle tilføje at man ville ønske informationen omkring start fra lægen havde været bedre...
om ikke andet så for det næste par der kommer i samme situation...
Hm, jeg tror ikke, det kan skade, at du sender den - men ærligt tror jeg heller ikke, den vil høre det store indtryk. Der er jo flere fagpersoner involveret i de ting, der er gået galt, også læger udefra, og den når næppe frem til alle.
Desuden forestiller jeg mig, at man som personale et sådant sted har med en meget sårbar patientgruppe at gøre og oplever rigtigt mange fortvivlede og utålmodige patienter. Den 40-årige, som efter mange års kamp må opgive nogensinde at få barn - parret, som går fra hinanden i forløbet pga. presset - og set i det lys tror jeg, at man vil opfatte din situation som et tilfælde, hvor der er god tid og masser af håb for dig.
Jeg tænker mest på, at du ved at sende klagen vil kunne udsætte dig selv for yderligere frustration, hvis de ikke reagerer på den eller hvis du føler, den ikke bliver taget alvorligt.
Anmeld