kan man det - brev til klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Kris89

come2 skriver:

Jeg kan godt forstå du er fustreret.

Dog tror jeg ikke jeg ville sende den mail. En fejl kan ske for alle og oplysninger kan gå tabt.

Men sker det gentagne gange ville jeg klage.

tak for svar...

kan godt være jeg bare skal slette det igen.. synes bare det er så uretfærdigt...

tiggede lægen i tre måneder om at hun ville se på mig før hun endelig 20-6 tog imod mig, men sende en henvisning ville hun ikke, så det var først den nye læge der gjorde det...

det er så frustrerende, at det hele bare altid skal gå i lort for os...

jeg gør alt, tager fri fra arbejde, står op kl. 5 om morgen bare for at side stille fordi blodprøven skal tages to-tre timer efter man er stået op, så jeg stadig kunne nå på job til 7.30..

det er så frustrerende at være den der har styr på alting og de ting de proffesionelle så skal have styr på mangler...

samtidig rammer vi ind i at hvis det lykkedes første gang der først i november, kan vi blive nød til at aflyse vores bryllup næste år pga. fødsel.

aldrig i livet havde jeg troet når vi smed pillerne december 2010 at vi så ikke havde baby og kunne holde bryllup 7 sep. 2013.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Jeg kan sagtens forstå at du ikke synes det er professionelt. Jeg ved bare ikke om jeg tror du får noget godt ud af, at sende mailen. Men altså det er jo svært at svare på

tak for svar. dejligt med nogle andre øjne på sagen...

lige nu er jeg nok bare ramt af ligegyldighed og det skal verden vide...

jeg føler mig uretfærdig behandlet og synes min drøm om baby som har eksisteret i flere år kun rykker længere og længere væk

Anmeld

27. september 2012

come2

Kris89 skriver:

tak for svar...

kan godt være jeg bare skal slette det igen.. synes bare det er så uretfærdigt...

tiggede lægen i tre måneder om at hun ville se på mig før hun endelig 20-6 tog imod mig, men sende en henvisning ville hun ikke, så det var først den nye læge der gjorde det...

det er så frustrerende, at det hele bare altid skal gå i lort for os...

jeg gør alt, tager fri fra arbejde, står op kl. 5 om morgen bare for at side stille fordi blodprøven skal tages to-tre timer efter man er stået op, så jeg stadig kunne nå på job til 7.30..

det er så frustrerende at være den der har styr på alting og de ting de proffesionelle så skal have styr på mangler...

samtidig rammer vi ind i at hvis det lykkedes første gang der først i november, kan vi blive nød til at aflyse vores bryllup næste år pga. fødsel.

aldrig i livet havde jeg troet når vi smed pillerne december 2010 at vi så ikke havde baby og kunne holde bryllup 7 sep. 2013.

Jeg kender det alt for godt selv.

Og den ventetid er virkelig ikke til at holde ud når man bare vil igang. Og så er det jo klart man føler sig trådt på når tingene ikke er som lovet.

Jeg tror desværre bare ikke det hjælper noget at sende den mail. Selvom det er møg ærgeligt.

Vi tager nok bare tingene meget til os fordi vi i forvejen er skrøbelige og utålmodige.

til dig.

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

tak for svar. dejligt med nogle andre øjne på sagen...

lige nu er jeg nok bare ramt af ligegyldighed og det skal verden vide...

jeg føler mig uretfærdig behandlet og synes min drøm om baby som har eksisteret i flere år kun rykker længere og længere væk

Jeg kan godt forstå at du føler dig ramt! Det har du også al mulig ret til! 

Og selv om du føler, at din drøm om baby rykker længere væk, så kommer den jo faktisk tættere på. Men det er nok lidt svært at se lige nu 

Anmeld

27. september 2012

Kris89

come2 skriver:

Jeg kender det alt for godt selv.

Og den ventetid er virkelig ikke til at holde ud når man bare vil igang. Og så er det jo klart man føler sig trådt på når tingene ikke er som lovet.

Jeg tror desværre bare ikke det hjælper noget at sende den mail. Selvom det er møg ærgeligt.

Vi tager nok bare tingene meget til os fordi vi i forvejen er skrøbelige og utålmodige.

til dig.

ja du har nok ret... bægeret er godt og vel fyldt i forvejen...

brød også fuldstændig sammen i telefonen da jeg snakkede med sygeplejersken fordi den klamydiatest ikke var taget... selvom det jo kunne være ligegyldigt nu hvor jeg skal vente til 30-10 alligevel.

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Jeg kan godt forstå at du føler dig ramt! Det har du også al mulig ret til! 

Og selv om du føler, at din drøm om baby rykker længere væk, så kommer den jo faktisk tættere på. Men det er nok lidt svært at se lige nu 

tak ... ja det gør den jo nok... vores første barn (sa) kunne næsten nå at blive et år inden vi kommer igang... det hele ramler bare... skulle jo have været igang eller allerede have fået nummer to inden bryllupet 7 sep. 13..

nu skal det måske aflyses fordi vi (hvis det lykkedes første gang og vi kommer igang) pga. fødsel

Anmeld

27. september 2012

come2

Kris89 skriver:

ja du har nok ret... bægeret er godt og vel fyldt i forvejen...

brød også fuldstændig sammen i telefonen da jeg snakkede med sygeplejersken fordi den klamydiatest ikke var taget... selvom det jo kunne være ligegyldigt nu hvor jeg skal vente til 30-10 alligevel.

Det kan jeg godt forstå.

Det er rigtig hårdt psykisk at gå igennem, mere end jeg overhovedet havde forstillet mig.

Men jeg er sikker på det bliver vores tur før eller siden.

Anmeld

27. september 2012

Kris89

come2 skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Det er rigtig hårdt psykisk at gå igennem, mere end jeg overhovedet havde forstillet mig.

Men jeg er sikker på det bliver vores tur før eller siden.

jeg har altid sagt - hvad nu hvis jeg ikke kan få børn (helt fra jeg var 15-16 år) - folk grinede...

se hvor vi er nu

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

tak ... ja det gør den jo nok... vores første barn (sa) kunne næsten nå at blive et år inden vi kommer igang... det hele ramler bare... skulle jo have været igang eller allerede have fået nummer to inden bryllupet 7 sep. 13..

nu skal det måske aflyses fordi vi (hvis det lykkedes første gang og vi kommer igang) pga. fødsel

Men hvis i bliver nødt til at udskyde bryllupet, er det jo fordi i skal have jeres guld i armene! Og det må da være det værd

Men det er bare umuligt at planlægge noget som helst ift. babyer. Men man må få alt til at passe ind, når den tid kommer 

Anmeld

27. september 2012

come2

Kris89 skriver:

jeg har altid sagt - hvad nu hvis jeg ikke kan få børn (helt fra jeg var 15-16 år) - folk grinede...

se hvor vi er nu

Jeg har faktisk også altid haft fornemmelsen af det

Men jeg prøver at holde mig selv oppe ved at fokusere på de positive ting. Og de er jo så dygtige på klinikkerne, at det er meget få hvor det ikke lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.