Loui Norman skriver:
Hm, jeg kan ikke helt se hvorfor at den skal sendes. Det lyder ikke som verdens værste bommert hvis i "kun" skal vente 1 måned.
Jeg fik også taget skrab flere gange f.eks. fordi det ikke blev gjort ordentligt og sådan, men sådan er det jo. Fejl sker, og hvis det ikke er værre end som så, så nej så kan jeg ikke se hvorfor den skal sendes 
Kunne forstå det hvis i missede en del, at det var gang på gang og at der ville gå flere måneder osv
Ikke sagt at det ikke er træls, fordi det er det selvfølgelig 
grunden til det har ramt så hårdt er jo nok, at det ikke kun er fertilitetsklinikken der har "fejlet"...
ved godt de ikke kan tage sig af at min læge (faktisk to forskellige) har lavet lort i den også. synes bare ikke det er fair at man kommer til en klinik, hvor man jo forventer de har styr på det, ikke lige har fået meddelt at jeg skulle have taget den blodprøve også.
og at det kunne sætte mig så langt tilbage... fra at kunne komme igang måske d. 2-9 oktober og så skal vente til 16-20 november i stedet..
og det at lægen sagde vi kunne komme igang i oktober, så kunne hun jo have sagt "vi kører infokurser sidst på måneden så om du når det i september eller oktober ved jeg ikke lige"
de må vide at vi som par kommer med en hel del forventninger om at NU skal vi ha baby...
de burde være proffesionelle...
Anmeld