modesty skriver:
Det handler ikke om mine grænser, men om TS', og dem stiller hun klart op i første indlæg.
Selvfølgelig vil man altid lægge sig selv i et svar, men man må også vurdere sagen ud fra de kriterier der bliver opstillet. Eller i det mindste lade være med at fremstille en subjektiv vurdering som et faktum. Du siger at hun skal forlade sin kæreste, på basis af ting du ikke selv ville finde dig i, selvom hun har sagt at hendes grænser ligger et andet sted. Hvad skal hun bruge det råd til?
Så vidt jeg ved, så har jeg i så rigeligt mål i denne tråd skrevet om begge sider, men det kan jo være du ikke har læst det.
Og jeg har læst hendes indledning og forstået den indledning på min måde, og svaret ud derfra flere steder i tråden.
Hvis du så læser det på en anden måde, eller fortolker det på en anden måde, jamen det synes jeg kun er godt, for så får TS flere sider at kunne tænke over.
Og selvom du ikke er tilfreds med mit svar til TS, jamen så er det stadig TS, der kan plukke af mit som andres svar. Har du et andet svar, så er det også godt, så kan hun også tilføje det til listen af svar.
Ingen svar er mere rigtige eller forkerte end andres, og jeg har ret til at have min mening, og give mit svar efter min bedste overbevisning til TS, ganske som du har.
Så selvom du i denne sag ikke er enig med mig, så kan vi jo så nok blive enige om, at vi ser forskelligt på tingene, og lader det ligge der.
Anmeld