modesty skriver:
Vi har et ærligt forhold og ja, han har snakket med andre kvinder om sex på nettet. Men guess what - jeg har også snakket med andre mænd om sex på nettet. Og derfor forstår jeg at det ikke nødvendigvis er ensbetydende med at man har lyst til at kn*eppe med dem irl. Jeg stoler på ham - og ærlighed er nøgleordet. Vi kan snakke om det. Og det er jo problemet i TS' relation - at hun faktisk er rimelig large, men at hendes kæreste er uærlig.
Men det jeg stejlede over var din kommentar - at der er noget galt med én hvis man har lyst til andre end sin kæreste. Jeg tror ikke at jeg kender nogen i et fast parforhold der ikke på et eller andet tidspunkt har haft lyst til en anden. Men det betyder jo ikke at man handler på den lyst.
hvis det fundgere for jeres forhold så er det jo det rigtige for jer.
selvfølgelig kan man godt synes andre er tiltrækkende osv men at sidde og sex snakke med dem det synes jeg ikke hører sig til. fair nok hvis man som jer er enige i at det er ok.
personligt ville jeg tage det som om min kæreste ikke havde lyst til mig hvis han gjorde det og så var jeg skredet.
men vi er jo heldigvis alle forskellige
Anmeld