Føler mig såret og trådt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

MorDk

jydeinden skriver:

jeg må indrømme at jeg absolut ikke kan forstå at man kan være i et lukket forhold (som jeg formoder i er i) og så samtidlig acceptere at ens partner har lysten og behovet for at være sammen med en anden kvinde.. de to ting hænger ikke rigtigt sammen i mit hoved. det er ikke sagt som en kirtik af dig, nærmere som en undren, for jeg ved at hvis min elskede mand havde et behov for at være sammen med andre på den måde, og holdt det skjult for mig, så fik han sparket dér ville ikke være noget at rafle om der

Enig!

Jeg undre mig altså over det... har godt nok læst mange lign. tråde her på det sidste med "utro" mænd og mænd der søger spændning, og som ikke er til at stole på. Kan ikke forstå man som kvinde har lyst til at leve sammen med sådan en VatP*k... Ja undskyld! MEN der findes altså gode og trofaste mænd ude i verden ♥

Til TS: Du får en krammer herfra... og håber du kommer på bedre tanker end at blive ved at accepterer hans "dumme" adfærd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

modesty

mor-til-vanessa skriver:

der er jo også noget galt med ham hvis han har lysten til andre 

Whuuuut!? 

Der er simpelthen noget galt med én hvis man kan have lyst til andre end sin kæreste? Jesus Christ, der er ikke højt til loftet, hva'.

Anmeld

27. september 2012

Mettefpigen

Jeg ville heller ikk kunne acceptere hvis min kæreste sad og skrev med andre kvinder om sex på nettet......

Jeg har taget ham i at skrive sammen med min x veninde om hans følelser... :-( men lærte med tiden at stole på ham, men det tog sin tid og mange snakke.......

Håber du finder ud af hvad du vil

Anmeld

27. september 2012

mor-til-vanessa

modesty skriver:

Whuuuut!? 

Der er simpelthen noget galt med én hvis man kan have lyst til andre end sin kæreste? Jesus Christ, der er ikke højt til loftet, hva'.

det jo bare min holdning. ellers må man jo være enige om at leve i et åbent forhold hvis det fungere for en.

men du ville så måske synes det var helt normalt hvis din mand/kæreste havde lyst til at sidde og sexchatte med andre kvinder og snakke om sex?

Anmeld

27. september 2012

MorDk

mor-til-vanessa skriver:

det jo bare min holdning. ellers må man jo være enige om at leve i et åbent forhold hvis det fungere for en.

men du ville så måske synes det var helt normalt hvis din mand/kæreste havde lyst til at sidde og sexchatte med andre kvinder og snakke om sex?

JA det ville JEG ihvertfald ikke accepterer! Det er helt  100!

Anmeld

27. september 2012

mor-til-vanessa

MorDk skriver:

JA det ville JEG ihvertfald ikke accepterer! Det er helt  100!

heller ikke mig. synes man bryder tilliden

Anmeld

27. september 2012

bonanza

Undskyld men du er for dum du fortjener ikk at blive holdt for nar hvad vil du gøre hvis han gør alvor af hans lyster? Hvis han ender med at være sammen med en anden kvinde????? 

Og jeg syntes slet ikk han accepterer dig og jeres forhold! Er i ikk i et fast forhold og elsker hinanden ?

Vågn op og gør op med dig selv om du vil leve med at blive holdt for nar af den der skal forstille at elske dig

Anmeld

27. september 2012

modesty

Vi har et ærligt forhold og ja, han har snakket med andre kvinder om sex på nettet. Men guess what - jeg har også snakket med andre mænd om sex på nettet. Og derfor forstår jeg at det ikke nødvendigvis er ensbetydende med at man har lyst til at kn*eppe med dem irl. Jeg stoler på ham - og ærlighed er nøgleordet. Vi kan snakke om det. Og det er jo problemet i TS' relation - at hun faktisk er rimelig large, men at hendes kæreste er uærlig.

Men det jeg stejlede over var din kommentar -  at der er noget galt med én hvis man har lyst til andre end sin kæreste. Jeg tror ikke at jeg kender nogen i et fast parforhold der ikke på et eller andet tidspunkt har haft lyst til en anden. Men det betyder jo ikke at man handler på den lyst.

Anmeld

27. september 2012

mor-til-vanessa

modesty skriver:

Vi har et ærligt forhold og ja, han har snakket med andre kvinder om sex på nettet. Men guess what - jeg har også snakket med andre mænd om sex på nettet. Og derfor forstår jeg at det ikke nødvendigvis er ensbetydende med at man har lyst til at kn*eppe med dem irl. Jeg stoler på ham - og ærlighed er nøgleordet. Vi kan snakke om det. Og det er jo problemet i TS' relation - at hun faktisk er rimelig large, men at hendes kæreste er uærlig.

Men det jeg stejlede over var din kommentar -  at der er noget galt med én hvis man har lyst til andre end sin kæreste. Jeg tror ikke at jeg kender nogen i et fast parforhold der ikke på et eller andet tidspunkt har haft lyst til en anden. Men det betyder jo ikke at man handler på den lyst.

hvis det fundgere for jeres forhold så er det jo det rigtige for jer.

selvfølgelig kan man godt synes andre er tiltrækkende osv men at sidde og sex snakke med dem det synes jeg ikke hører sig til. fair nok hvis man som jer er enige i at det er ok.

personligt ville jeg tage det som om min kæreste ikke havde lyst til mig hvis han gjorde det og så var jeg skredet.

men vi er jo heldigvis alle forskellige

Anmeld

27. september 2012

Pixi-pigen

MorDk skriver:

Enig!

Jeg undre mig altså over det... har godt nok læst mange lign. tråde her på det sidste med "utro" mænd og mænd der søger spændning, og som ikke er til at stole på. Kan ikke forstå man som kvinde har lyst til at leve sammen med sådan en VatP*k... Ja undskyld! MEN der findes altså gode og trofaste mænd ude i verden ♥

Til TS: Du får en krammer herfra... og håber du kommer på bedre tanker end at blive ved at accepterer hans "dumme" adfærd!

Lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.