Har du smartphone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har en iPhone den er jeg glad for.... Det er min datter vidst også! :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Laura.

Ja, jeg har en HTC.. men også kun fordi min kæreste købte den til mig. Jeg har aldrig sådan interesseret mig for smartphones, men han kunne få den billigt og synes derfor jeg skulle have den. De er da super smarte, men jeg kan altså stadig ikke helt hitte ud af den, på trods af at jeg har haft den i 1 år ½... heh

Anmeld

27. september 2012

louise8723

An&Jo skriver:

sætter jeg mit eget simkort over, så jo så kan jeg sende beskeder, og ringer bestemt ikke ret tit, så det kan jeg godt undvære i en uges tid eller to.. og ellers må jeg snuppe kærestens telefon..

Det kommer jo an på hvilken iPad du har, og jeg har den helt nye, og der kan der sendes beskeder fra, hvis ens simkort er et telefonkort.. Det er ihvertfald hvad jeg blev oplyst da jeg købte den..

altså nu har jeg søgt på det, og ja du kan sende iMessage.. men det er kun til andre folk med apple produkter?

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

louise8723 skriver:

altså nu har jeg søgt på det, og ja du kan sende iMessage.. men det er kun til andre folk med apple produkter?

dem jeg snakker mest med har også selv apple produkter, så for mig bliver det ikke noget problem..

men uanset hvad, så skal jeg ikke udstyres med en ældgammel telefon der ikke kan noget, og hvor jeg ikke engang kan se mine kontakter på, så nej, hellere færre muligheder end at få en hvor jeg slet ikke kan komme i kontakt med andre på..

som skrevet har min kæreste jo altså også en telefon der kan lånes hvis jeg skal ringe og det er vigtigt..

Anmeld

27. september 2012

Silas&Mille

Yes, har en HTC et eller andet

Anmeld

27. september 2012

louise8723

An&Jo skriver:

dem jeg snakker mest med har også selv apple produkter, så for mig bliver det ikke noget problem..

men uanset hvad, så skal jeg ikke udstyres med en ældgammel telefon der ikke kan noget, og hvor jeg ikke engang kan se mine kontakter på, så nej, hellere færre muligheder end at få en hvor jeg slet ikke kan komme i kontakt med andre på..

som skrevet har min kæreste jo altså også en telefon der kan lånes hvis jeg skal ringe og det er vigtigt..

ja okay

Det var nu også bare mere så du vidste det

For det ville da være øv hvis du stod der og ingen svarede, hvis de ikke havde et apple produkt

Anmeld

27. september 2012

Christina :-)

Jep en iPhone 4's

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

louise8723 skriver:

ja okay

Det var nu også bare mere så du vidste det

For det ville da være øv hvis du stod der og ingen svarede, hvis de ikke havde et apple produkt

men selvom der er en der sender som imessage til min iPhone, så får jeg den selvom jeg har slået mit imessage fra, helt på samme måde som min veninde modtog mine beskeder inden jeg slog imessage fra og hun havde slået hendes fra..

så bare fordi man sender som imessage, behøver modtageren ikke at få den som en imessage..

Anmeld

27. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ja, selvfølgelig har jeg det.
Jeg kører pt på min 3. iphone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.