Har du smartphone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

An&Jo

jepper jeg har en iPhone, og elsker mit æble ret højt..

Den har lige været til rep på grund af noget med antennen (og skal igen ) og jeg manglede den bare SÅ meget i den periode, og har besluttet mig for ikke at få låne telefon næste gang, men bare smide kortet over i min iPad så fungerer den nemlig på samme måde..

Jeg har desværre fået en mandagsmodel af 4S'eren hvilket jeg er lidt træt af, men jeg havde 4'eren inden, og den gik først i stykker en måned inden garantien udløb, så den blev fikset (fik en ny) og så blev den solgt videre..

Nu har jeg fået kæresten med på iPhone dillen, og han kan slet ikke forstå hvordan han hr kunnet undvære den.. (han var kun vant til HTC)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Den lykkelige

Ja jeg fik min for et halvt år siden.. min gamle gik i stykker og tænkte det var meget naturlig at jeg så skulle have det alle går og snakker om/bruger.. fik en samsung galaxy s 2.. er glad nok for den.. men var altså lige så glad for min gamle.. Synes også den gamle var lettere at skrive sms på.. Der kunne jeg gøre det med en hånd uden at kigge ned.. nu skal man have begge hænder fri og glo ned på tastaturet.. Men rart at jeg nu får mine mails direkte på telefonen..  Og sjovt at spille word feud..  men altså henter slet ikke apps og sådan noget.. interesseret mig ikke det store.. 

Anmeld

27. september 2012

Musen5

Startede med en HTC Desire, fik så en Samsung Galaxsy sII og var meget glad for den og nu er jeg langt om længe hoppet med på Iphone bølgen med en Iphone 4s.

og jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER den.

/Mette

Anmeld

27. september 2012

MorDk

JA! Og Thank God *S*

Jeg har en htc Sensation, som jeg er meget glad for...

Anmeld

27. september 2012

louise8723

An&Jo skriver:

jepper jeg har en iPhone, og elsker mit æble ret højt..

Den har lige været til rep på grund af noget med antennen (og skal igen ) og jeg manglede den bare SÅ meget i den periode, og har besluttet mig for ikke at få låne telefon næste gang, men bare smide kortet over i min iPad så fungerer den nemlig på samme måde..

Jeg har desværre fået en mandagsmodel af 4S'eren hvilket jeg er lidt træt af, men jeg havde 4'eren inden, og den gik først i stykker en måned inden garantien udløb, så den blev fikset (fik en ny) og så blev den solgt videre..

Nu har jeg fået kæresten med på iPhone dillen, og han kan slet ikke forstå hvordan han hr kunnet undvære den.. (han var kun vant til HTC)

iPaden kan du jo ikke skrive og ringe fra?

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

louise8723 skriver:

iPaden kan du jo ikke skrive og ringe fra?

sætter jeg mit eget simkort over, så jo så kan jeg sende beskeder, og ringer bestemt ikke ret tit, så det kan jeg godt undvære i en uges tid eller to.. og ellers må jeg snuppe kærestens telefon..

Det kommer jo an på hvilken iPad du har, og jeg har den helt nye, og der kan der sendes beskeder fra, hvis ens simkort er et telefonkort.. Det er ihvertfald hvad jeg blev oplyst da jeg købte den..

Anmeld

27. september 2012

kesuh

min gamle sony ericsson 901 måtte lade livet desværre.. så blev nærmest nødsaget til og købe en smartphone plus den herre dejligt at have med på sit studie

Sony Xperia Go!

Anmeld

27. september 2012

Nemesis

ja fik iphone for lidt over et år siden af manden og jeg har ELSKET den lige siden. Klart den bedste mobil jeg nogensinde har haft.

Var slet ikke til alt det gejl før jeg fik min Iphone og nu kan jeg slet ikke forstå jeg har levet uden.

Selv min svigermor er blevet begejstret of efter en ferie hvor hun rigtig så hvor meget jeg brugte både iphone og ipad så har hun også måtte have det og hun er også vild med det.

:-) Sisse

Anmeld

27. september 2012

dola

Monica P skriver:

Ren nysgerrighed har du en smartphone eller en af de helt "almindelige" mobiltelefoner??

Jeg har selv en meget gammel (2007) samsung telefon

Nope Nokia 6210, den virke jo endnu!

Anmeld

27. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har en iPhone den er jeg glad for.... Det er min datter vidst også! :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.