Har du smartphone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du en smartphone?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.941 visninger
38 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Troldemommi

Ren nysgerrighed har du en smartphone eller en af de helt "almindelige" mobiltelefoner??

Jeg har selv en meget gammel (2007) samsung telefon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Pige2009

Selvfølgelig!

Anmeld

26. september 2012

Nettemor

Har også en smartphone. Var ikke den hurtigste til at hoppe med på det men da absolut heller ikke den langsomste. Men jeg må indrømme at jeg er rigtig glad for de mange muligheder den har

Anmeld

26. september 2012

KittyCatta

Jeg har en iPhone og er så glad for den.

Anmeld

26. september 2012

Madam Blå

Monica P skriver:

Ren nysgerrighed har du en smartphone eller en af de helt "almindelige" mobiltelefoner??

Ja har lige købt mig en samsung galaxy s 3. Tænkte, at hvis jeg skulle nå at være med på de det smartphones, så skulle det til at være. Inden det udvikler sig fra mig Er SÅ glad for den. Den er kææææmpe stor, men bruger den også mest til alt andet end telefon. Og så er det ret smart at den er stor, når mine pølsefingre skal sende smser

Anmeld

26. september 2012

Mom2

Monica P skriver:

Ja jeg har lige fået her til august. Havde ellers en gammel Nokia (2006 eller 2007 model), men fandt ud af at Telenor ville give 300kr for den gamle, så manden fik lov at skifte den ud efter lang tids plagen...
Jeg endte med en Sony Xperia Go da det ikke er en kæmpe klods og må indrømme jeg er blevet glad for den, selvom jeg var MEGET skeptisk i starten!

Anmeld

26. september 2012

Ciss

Jeg var nødt til at bytte telefon for et års tid siden, og da syntes jeg, at det var naturligt, at købe en smartphone, når jeg alligevel skulle have ny.

Har Samsung Galax Mini og er glad for det. Den har ikke fuldt de muligheder osv som de større/mere avancerede modeller, men den fungerer fint for mig - og jeg bruger den jo mest som almindelig telefon. - og så ligger den godt i hånden.

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Nope...jeg har en Nokia klaptelefon..og jeg elsker min telefon.

Desuden er mit syn for dårligt til de nye smart-tingester

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2012

Solstrålebørn

Jeps.. 

Anmeld

27. september 2012

bobbles

Ja men hvad er egentlig forskellen på en smart phone og en Android? Ved nemlig den har Android den hedder vist HTC wildfire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.