får en besked fra vuggestuen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

mor-til-vanessa

chael skriver:

Det er super ærgeligt Det kan jeg virkelig godt forstå.

Men de kan jo heller ikke sidde og vente på alle ungerne, når det nu er spontant. Og hvis det har passet med at gå der, så er det jo bare sådan det er. Desværre.

Det har jeg også oplvet, det må man tage med når man aflevere "sent".

For det er lidt sent at aflevere kl 9. Når de fleste kommer ved 7-8 tiden.

Nogengange afleverede jeg første kl. 10. Og så måtte jeg nogengange køre rundt med min datter, for at finde de andre, hvis de var gået på tur.

Så, ellers må du aflevere tidligere, eller acceptere deres spontane ture, dem vil der jo nok komme flere af

synes bestemt ikke det er sentbat aflevere kl 9. 

og når de ved jeg aflevere der synes jeg godt de kunne have ventet de fem min. eller ringe til mig. mit nr står jo deroppe. 

desuden har de sagt de aldring går før 9 fordi der er frugt kl 9 og børnene skal have det først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

chael

mor-til-vanessa skriver:

synes bestemt ikke det er sentbat aflevere kl 9. 

og når de ved jeg aflevere der synes jeg godt de kunne have ventet de fem min. eller ringe til mig. mit nr står jo deroppe. 

desuden har de sagt de aldring går før 9 fordi der er frugt kl 9 og børnene skal have det først.

Jeg kan ikke forstå du føler de skal tage et særhensyn til lige netop dig.

Det synes jeg bare ikke du kan forvente.

Man du må jo snakke med dem om det.

I min verden, kan jeg bare ikke se de skal ligge og ringe til hver enkelt forældre i tide og utide om de kommer eller ej.

Men det er bare min mening. Og også sådan jeg hører om i de fleste institutioner,

Anmeld

27. september 2012

chael

Laulund87 skriver:

Jeg har arbejdet både i vuggestue og børnehave og der var aldrig spontane ture, derfor synes jeg det er mærkeligt. Kan også godt selv lide at vide hvad børnene skal i løbet af dagen.

Dem er der masser af i vores institution. Og dem jeg kender der arbejder som pædagoger, fortæller det samme.

Men måske det så er forskelligt fra område til område, hvor man bor

Anmeld

27. september 2012

mor-til-vanessa

chael skriver:

Jeg kan ikke forstå du føler de skal tage et særhensyn til lige netop dig.

Det synes jeg bare ikke du kan forvente.

Man du må jo snakke med dem om det.

I min verden, kan jeg bare ikke se de skal ligge og ringe til hver enkelt forældre i tide og utide om de kommer eller ej.

Men det er bare min mening. Og også sådan jeg hører om i de fleste institutioner,

hvor skriver jeg de skal tage særhensyn til mig!

Anmeld

27. september 2012

chael

mor-til-vanessa skriver:

hvor skriver jeg de skal tage særhensyn til mig!

I og med, du forventer de ringer.

Hvad hvis de så skulle ringe til 10 forældre den dag? Så er deres tid da bedre med børnene.

Men vi bliver ikke enige god dag

Anmeld

27. september 2012

betina23

mor-til-vanessa skriver:

hej alle i dejlige mennesker.

i morges da jeg afleverede min datter i vuggestuen 8.55 var to af de voksne og 4 børn fra stuen på vej ud og se en børnehave. min datter kunne ikke komme med selvom hun skal starte i børnehave til dec. et af de andre børn der skulle med på turen starter altså først til sommer 

aflevere tit sent fordi jeg møder sent i skole og det ved vuggestuen godt og er helt ok med det. jg synes bare til var lidt ærgeligt min datter ikke kunne komme med på den tur. hvis jeg havde vidst det havde jeg selvfølgelig afleveret hende tidligere.

synes i ikke vuggestuen burde fortælle mg når der skal ske noget "ud af huset" så min datter har en chance for at komme med? eller er jeg hel gal på den?

og synes i øvrigt heller ikke det er sent at aflevere lige inden 9. ville i sige noget?

god dag. liv

aj det syntes jeg ikke er iorden..
det burte stå et sted de tar ud. og hvis de finder ud af det på selve dagen burte de ha en regl om man skal komme før en vis tid hvis de skal med...
det virker ikke til de har sådan en

jeg ville snakke med dem og selv om de var på vej ud af døren kunne man vel godt ha en mere med.. man skal kunne ha nogle bolte i luften som pædagog..

og kl 9 er ikke sent at aflevere sit barn ku forstå hvis de var 10-11 tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.