får en besked fra vuggestuen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Frk. Himmelblå

Jo det burde de sige

Her kommer de personligt og siger hvis Maria skal med på tur OG det står på tavlen et par dage i forvejen. Hun er på flere ture med de store børn som skal sammen over i børnehaven.

Især når de ved at du tit afleverer sent, burde de nævne det.

Helt enig der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Synes egentlig det er mærkeligt at lave spontane ture, det har jeg oplevet her

Vi har en tavle hvor der står hvad børnene har lavet i løbet af dagen og hvad de skal dagen efter..

det er jeg helt enig i

Anmeld

26. september 2012

Nessie

I "vores" VS spiser de boller og frugt ved 9-tiden, og det er som regel der Daniel bliver afleveret.

Skal de på tur lige omkring kl. 9, står det på tavlen, eller jeg får lige besked om det dagen før, det har aldrig været noget problem.

Spontane ture har kun været sådan noget som at gå ned i lunden eller på en legeplads, og har altid først været efter kl. 9, så børnene lige havde en chance for at møde op

Anmeld

26. september 2012

Den lykkelige

Hos min datters dagpleje siger man altid inden 8.45.. for der tager de ud af huset.. så måske man endda kan forvente at komme til tomt hus hvis man aflevere der.. For de er ude hver dag faktisk.. nogle dage nogle "store" ture og andre dage bare på legeplads, i skoven eller lignende.. Men jo synes at de burde have sagt til dig fra starten f.eks." "Du kan ikke forvente hun kommer med på tur hvis i kommer efter 8.45".. Men når du intet har fået afvide nogensinde.. så kunne de godt have sagt dagen inden at de altså skulle derhen dagen efter, så hvis hun skulle med, skal i komme inden det tidspunkt..

Anmeld

26. september 2012

mor2011_

mor-til-vanessa skriver:

hej alle i dejlige mennesker.

i morges da jeg afleverede min datter i vuggestuen 8.55 var to af de voksne og 4 børn fra stuen på vej ud og se en børnehave. min datter kunne ikke komme med selvom hun skal starte i børnehave til dec. et af de andre børn der skulle med på turen starter altså først til sommer 

aflevere tit sent fordi jeg møder sent i skole og det ved vuggestuen godt og er helt ok med det. jg synes bare til var lidt ærgeligt min datter ikke kunne komme med på den tur. hvis jeg havde vidst det havde jeg selvfølgelig afleveret hende tidligere.

synes i ikke vuggestuen burde fortælle mg når der skal ske noget "ud af huset" så min datter har en chance for at komme med? eller er jeg hel gal på den?

og synes i øvrigt heller ikke det er sent at aflevere lige inden 9. ville i sige noget?

god dag. liv

bruger i ikke børneintra? så du kan læse hvor og hvornår de skal på tur og så kan du skrive der i kalender hvad kl hun skal møde i vuggestuen 

Anmeld

26. september 2012

mor2011_

mor-til-vanessa skriver:

hej alle i dejlige mennesker.

i morges da jeg afleverede min datter i vuggestuen 8.55 var to af de voksne og 4 børn fra stuen på vej ud og se en børnehave. min datter kunne ikke komme med selvom hun skal starte i børnehave til dec. et af de andre børn der skulle med på turen starter altså først til sommer 

aflevere tit sent fordi jeg møder sent i skole og det ved vuggestuen godt og er helt ok med det. jg synes bare til var lidt ærgeligt min datter ikke kunne komme med på den tur. hvis jeg havde vidst det havde jeg selvfølgelig afleveret hende tidligere.

synes i ikke vuggestuen burde fortælle mg når der skal ske noget "ud af huset" så min datter har en chance for at komme med? eller er jeg hel gal på den?

og synes i øvrigt heller ikke det er sent at aflevere lige inden 9. ville i sige noget?

god dag. liv

bruger i ikke børneintra? så du kan læse hvor og hvornår de skal på tur og så kan du skrive der i kalender hvad kl hun skal møde i vuggestuen 

Anmeld

27. september 2012

mor-til-vanessa

der stod ikke noget på børne intra. det gør der egentlig aldrig. og de ved jo jeg altid aflevere inden 9 og hvis senere så ringer jeg om morgenen

Anmeld

27. september 2012

chael

Det er super ærgeligt Det kan jeg virkelig godt forstå.

Men de kan jo heller ikke sidde og vente på alle ungerne, når det nu er spontant. Og hvis det har passet med at gå der, så er det jo bare sådan det er. Desværre.

Det har jeg også oplvet, det må man tage med når man aflevere "sent".

For det er lidt sent at aflevere kl 9. Når de fleste kommer ved 7-8 tiden.

Nogengange afleverede jeg første kl. 10. Og så måtte jeg nogengange køre rundt med min datter, for at finde de andre, hvis de var gået på tur.

Så, ellers må du aflevere tidligere, eller acceptere deres spontane ture, dem vil der jo nok komme flere af

Anmeld

27. september 2012

chael

Laulund87 skriver:

Synes egentlig det er mærkeligt at lave spontane ture, det har jeg oplevet her

Vi har en tavle hvor der står hvad børnene har lavet i løbet af dagen og hvad de skal dagen efter..

Ej, det kan jeg ikke se noget mærkeligt i Det er da bare dejligt, hvis de lige får en ide, som de så fører ud i verden. En gåtur med børnehaven, behøver jo ikke være planlagt ned til mindste detalje, de kan jo være tilbage efter 1 time. Bare det at komme ud fra BH området, er det fedt for ungerne.

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

chael skriver:

Ej, det kan jeg ikke se noget mærkeligt i Det er da bare dejligt, hvis de lige får en ide, som de så fører ud i verden. En gåtur med børnehaven, behøver jo ikke være planlagt ned til mindste detalje, de kan jo være tilbage efter 1 time. Bare det at komme ud fra BH området, er det fedt for ungerne.

Jeg har arbejdet både i vuggestue og børnehave og der var aldrig spontane ture, derfor synes jeg det er mærkeligt. Kan også godt selv lide at vide hvad børnene skal i løbet af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.