får en besked fra vuggestuen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. september 2012

mor-til-vanessa

hej alle i dejlige mennesker.

i morges da jeg afleverede min datter i vuggestuen 8.55 var to af de voksne og 4 børn fra stuen på vej ud og se en børnehave. min datter kunne ikke komme med selvom hun skal starte i børnehave til dec. et af de andre børn der skulle med på turen starter altså først til sommer 

aflevere tit sent fordi jeg møder sent i skole og det ved vuggestuen godt og er helt ok med det. jg synes bare til var lidt ærgeligt min datter ikke kunne komme med på den tur. hvis jeg havde vidst det havde jeg selvfølgelig afleveret hende tidligere.

synes i ikke vuggestuen burde fortælle mg når der skal ske noget "ud af huset" så min datter har en chance for at komme med? eller er jeg hel gal på den?

og synes i øvrigt heller ikke det er sent at aflevere lige inden 9. ville i sige noget?

god dag. liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

klmf

Du kunne jo bare sige til dem, at du rigtig gerne vil vide det dagen i forvejen, så du har mulighed for lige at være der de 10 minutter før eller hvor meget det nu drejer sig om, for at din datter kan komme med på turene. Så har du mledt ud uden at 'brokke' dig

Anmeld

26. september 2012

mor-til-vanessa

tak for svar.

det vil jeg gøre. synes det var rigtig ærgeligt hun var den eneste store tilbage blandt 6 små børn. men siger noget når jeg henter hende

Anmeld

26. september 2012

Ciss

Har vuggestuen sat et tidspunkt for, hvornår børnene skal være afleveret, for at nå at være med på aktiviteter?

Vores vuggestue fortalte helt i starten, at de bad om, at børnene kom før kl 9.15, da de generelt startede med dagens aktiviteter ved den tid. Det var stadig ikke noget problem at aflevere senere, men hvis de skulle afsted på tur, kunne man så rissikere at måtte møde dem et andet sted end i vuggestuen. Det skulle så bare være aftalt på forhånd. Det har jeg gjort en gang pga en lægekontrol en morgen. Det var helt problemfrit.

Vi har også altid fået en ugeplan hver mandag/månedsplan hver den første, hvor de planlagte aktiviteter er skrevet på. Ved ændrede planer kom der et stort opslag på døren til garderoben.

Jeg forstår godt, at du er ked af, at hun ikke kunne blive med. Prøv at snakke lidt med dem om, at du har behov for at få besked dagen før, hvis de skal afsted, så det ikke sker igen. Det burde da ikke være et problem for dem, skulle jeg tro.

Anmeld

26. september 2012

Laulund87

Jo det burde de sige

Her kommer de personligt og siger hvis Maria skal med på tur OG det står på tavlen et par dage i forvejen. Hun er på flere ture med de store børn som skal sammen over i børnehaven.

Især når de ved at du tit afleverer sent, burde de nævne det.

Anmeld

26. september 2012

Nemesis

Her blev det altid sagt! og var det en fælles tur stod det på tavlen at alle børn skulle afleveres senest kl det for at komme på tur.

Men normalt så var det mere som 2 forresten vi planlægger en tur i morgen så kan hun komme senest kl 9" kan ikke forstå at din datter ikke kunne komme med når de ikke var gået endnu!

Sisse

Anmeld

26. september 2012

mor-til-vanessa

Ciss skriver:

Har vuggestuen sat et tidspunkt for, hvornår børnene skal være afleveret, for at nå at være med på aktiviteter?

Vores vuggestue fortalte helt i starten, at de bad om, at børnene kom før kl 9.15, da de generelt startede med dagens aktiviteter ved den tid. Det var stadig ikke noget problem at aflevere senere, men hvis de skulle afsted på tur, kunne man så rissikere at måtte møde dem et andet sted end i vuggestuen. Det skulle så bare være aftalt på forhånd. Det har jeg gjort en gang pga en lægekontrol en morgen. Det var helt problemfrit.

Vi har også altid fået en ugeplan hver mandag/månedsplan hver den første, hvor de planlagte aktiviteter er skrevet på. Ved ændrede planer kom der et stort opslag på døren til garderoben.

Jeg forstår godt, at du er ked af, at hun ikke kunne blive med. Prøv at snakke lidt med dem om, at du har behov for at få besked dagen før, hvis de skal afsted, så det ikke sker igen. Det burde da ikke være et problem for dem, skulle jeg tro.

nej der er i princippet ikke noget tidspunkt. men de plejer at få frugt kl 9 så afkevere hende altid der inden. ellers ringer jeg om morgenen hvis hun kommer senere.

snakkede med dem da jeg hentede og det var vist fordi det var en spontan tur. 

lyder ellers virkelig fedt sådan som de gør i jeres vuggestue. i min søsters er det også helt anderledes, der ringer de om morgenen hvis de skal på uplanlagt tur og spørger om hendes datter kommer og skal med.

Anmeld

26. september 2012

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Jo det burde de sige

Her kommer de personligt og siger hvis Maria skal med på tur OG det står på tavlen et par dage i forvejen. Hun er på flere ture med de store børn som skal sammen over i børnehaven.

Især når de ved at du tit afleverer sent, burde de nævne det.

de sagde det var fordi det var spontant. synes bare det stadig er ærgeligt for afleverer stort set aldring før kl 9. 

hvor fedt i har en tarvle, det har vi ikke

Anmeld

26. september 2012

mor-til-vanessa

Nemesis skriver:

Her blev det altid sagt! og var det en fælles tur stod det på tavlen at alle børn skulle afleveres senest kl det for at komme på tur.

Men normalt så var det mere som 2 forresten vi planlægger en tur i morgen så kan hun komme senest kl 9" kan ikke forstå at din datter ikke kunne komme med når de ikke var gået endnu!

Sisse

tror de var fordi de skulle gå og så havde en voksen to børn. men jo det var lidt dårligt.

håber ikke det sker igen

Anmeld

26. september 2012

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

de sagde det var fordi det var spontant. synes bare det stadig er ærgeligt for afleverer stort set aldring før kl 9. 

hvor fedt i har en tarvle, det har vi ikke

Synes egentlig det er mærkeligt at lave spontane ture, det har jeg oplevet her

Vi har en tavle hvor der står hvad børnene har lavet i løbet af dagen og hvad de skal dagen efter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.