Kan ikke vågne om morgenen !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg prøvede lige at Google alternative vækkeure, og der er masser af møgirriterende muligheder.

http://beep.tv2.dk/article/v%C3%A6kkeure-skaber-kaos-i-studiet

http://www.coolstuff.dk/tag/Vakkeur?gclid=CO6Z_PqI07ICFUswmAodmWMA7w

Dit problem er jo bare, at han sover fra lyden af dem... Så hjælper der jo ikke meget, hvis det alligevel bliver dig, der skal jagte evt. det flyvende vækkeur rundt i soveværelset....

Men muligvis det der vækkeur, der laver kunstig morgenbelysning kunne være en idé?

hahahaha !! Jeg køber sgu denne her til ham ! http://www.coolstuff.dk/Memory_Alarm_Clock

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

hahahaha !! Jeg køber sgu denne her til ham ! http://www.coolstuff.dk/Memory_Alarm_Clock

Sejt. Lav lige en update, når I har haft den lidt tid.

Held og lykke. 

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg skriver lige anonymt af respekt for min kæreste og jeg vil ikke hænge ham ud.

Min kæreste og jeg har det dejligt sammen, vi har været sammen i over 6 år og elsker hinanden meget. Vi har en søn sammen som er 8½mdr.

MEN Han kan ikke vågne om morgenen og jeg er ved at blive SINDSYG ! Han skal afsted kl. 06 og står op kl. kvart i 6. Men han har alarm kl. 05:25 - 05:30 - 05:40 og 05:45 !!! på henholdsvis sin telefon og et vækkeur på natbordet ! MEN HAN VÅGNER IKKE ! De eneste der vågner er vores søn og jeg, selvom vores søn sover på hans eget værelse !

Det er simpelthen HVER morgen så starter spykopat hanen og retro vækkeuret et helvede ! Jeg ligger og skubber til kæresten siger at han skal slukke det, så siger han enten "Jeg har slukket det" elller "kan du ikke lade være med at larme sådan" eller sidder og forsøger at slukke på telefonen mens det er vækkeuret der ringer ! ALT sammen i søvne !

Jeg har prøvet ALT ! Skubbe, vand, telefonen under hans hovedpude med vibrator på, ja ALT !

Han gør det jo i søvne, det er simpelthen fordi han sover SYGT tungt ! så jeg synes heller ikke jeg vil være sur på ham over det, jeg er bare brugt op nu ! GIDER ikke det morgen ræs mere !

Det ENESTE der virker er hvis jeg siger han er ved at komme for sent, så flyver han op af sengen Men det virker ikke mange dage i streg, er afprøvet

WHAT TO DO !!!

jeg stod i samme problem, min kæreste stod simpelthen ikke op før sidste sekundt, på trods af de mange vækkeure der vækkede MIG hele morgenen - så jeg gjorde bare det at jeg slukkede dem.. så det kun var det ene der ringede, og så sagde jeg til ham han sku op, hvis ikke han stod op - jaaa så kom han forsent..
efter 2 dage hvor han kom forsent, lærte han at stå op når vækkeuret ringede og jeg skubbede til ham

Anmeld

26. september 2012

annecatrine88

Hehe ved hvordan du har det.. Min kæreste er fuldstændig på samme måde... Det var som at læse om ham..  Jeg aner heller ikke hvad jeg skal gøre.. Her hjælper det også kun at sige at han kommer for sent.. Han kan dog godt vågne af sig selv når han er alene hjemme..

Anmeld

26. september 2012

.....

Arh den vækkeur's situation har jeg også prøvet med min kæreste . Heldigvis er han nu "vokset fra det". Det er jeg meget taknemlig over, for der er ikke noget mere irriterende end at blive vækket af en alarm titusende gange, når man ikke selv skal stå op .

Ved ikke hvad du skal gøre, andet end at lade ham komme for sent til arbejde. Bestemt ikke sjovt, men hvis du har prøvet alt muligt, må det være hans eget ansvar at komme op og afsted

Anmeld

26. september 2012

MinNoah

Sådan en kæreste har jeg også!

Og ja jeg er begyndt at tænke "bare ærgerligt!" så kommer du for sent.... (selvfølgelig MEGA nedtur hvis han skulle blive fyret osv!!!) men det kan ikke passe at jeg skal sørge for han står op om morgenen...

det er også blevet meget bedre!

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

skyldig ..

det kunne godt have været mig ..

mit råd = køb manden en ny alarm .. han har med største sandsynlighed vænnet sig til lyden af de 2 i bruger nu og hører dem derfor ikke

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

Kære små "mødre"!

Ja det skriver jeg 

I skal stoppe med at være MOAR, for jeres mænd.
Slut, basta, finale.
Hvad tror I de ville gøre, hvis de ikke havde jer???

Men det er jo så dejligt for dem, at lade jer være mor, og fritage dem for ansvaret for at komme op.

Så...bed dem om at rykke ud af soveværelset indtil de har lært at komme op ved første ring. Too sad, too bad at de risikerer at blive fyret...det er stadig deres ansvar som voksne familiefædre at tage ansvaret for at passe deres job, uanset om de har en familie eller ej.

Og at de skal tyranisere hele familien med al vækkeurskimeriet, er ikke rimeligt.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Kære små "mødre"!

Ja det skriver jeg 

Slut, basta, finale.

Men det er jo så dejligt for dem, at lade jer være mor, og fritage dem for ansvaret for at komme op.

Så...bed dem om at rykke ud af soveværelset indtil de har lært at komme op ved første ring. Too sad, too bad at de risikerer at blive fyret...det er stadig deres ansvar som voksne familiefædre at tage ansvaret for at passe deres job, uanset om de har en familie eller ej.

Og at de skal tyranisere hele familien med al vækkeurskimeriet, er ikke rimeligt.

Kærligst
Sussie 

Rock on!

Anmeld

26. september 2012

Stivdie

SussieThyssen skriver:

Kære små "mødre"!

Ja det skriver jeg 

Slut, basta, finale.

Kærligst
Sussie 

At manden ikke kan komme op er enten en vanesag, eller også går han ALT for sent i seng! Uanset, er det HANS problem at løse det! Om han så vil sove på sofaen, gå til psykolog/adfærdsterapeut eller komme for sent og miste penge indtil han har lært det er hans valg, men alarmen skal kun ringe 1 gang fremover, hvis det er generende for resten af familien!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.