Jeg skriver lige anonymt af respekt for min kæreste og jeg vil ikke hænge ham ud.
Min kæreste og jeg har det dejligt sammen, vi har været sammen i over 6 år og elsker hinanden meget. Vi har en søn sammen som er 8½mdr.
MEN Han kan ikke vågne om morgenen og jeg er ved at blive SINDSYG ! Han skal afsted kl. 06 og står op kl. kvart i 6. Men han har alarm kl. 05:25 - 05:30 - 05:40 og 05:45 !!! på henholdsvis sin telefon og et vækkeur på natbordet ! MEN HAN VÅGNER IKKE ! De eneste der vågner er vores søn og jeg, selvom vores søn sover på hans eget værelse !
Det er simpelthen HVER morgen så starter spykopat hanen og retro vækkeuret et helvede ! Jeg ligger og skubber til kæresten siger at han skal slukke det, så siger han enten "Jeg har slukket det" elller "kan du ikke lade være med at larme sådan" eller sidder og forsøger at slukke på telefonen mens det er vækkeuret der ringer !

ALT sammen i søvne !
Jeg har prøvet ALT ! Skubbe, vand, telefonen under hans hovedpude med vibrator på, ja ALT !
Han gør det jo i søvne, det er simpelthen fordi han sover SYGT tungt ! så jeg synes heller ikke jeg vil være sur på ham over det, jeg er bare brugt op nu ! GIDER ikke det morgen ræs mere !
Det ENESTE der virker er hvis jeg siger han er ved at komme for sent, så flyver han op af sengen

Men det virker ikke mange dage i streg, er afprøvet

WHAT TO DO !!!
Anmeld