Kan ikke vågne om morgenen !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.460 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige anonymt af respekt for min kæreste og jeg vil ikke hænge ham ud.

Min kæreste og jeg har det dejligt sammen, vi har været sammen i over 6 år og elsker hinanden meget. Vi har en søn sammen som er 8½mdr.

MEN Han kan ikke vågne om morgenen og jeg er ved at blive SINDSYG ! Han skal afsted kl. 06 og står op kl. kvart i 6. Men han har alarm kl. 05:25 - 05:30 - 05:40 og 05:45 !!! på henholdsvis sin telefon og et vækkeur på natbordet ! MEN HAN VÅGNER IKKE ! De eneste der vågner er vores søn og jeg, selvom vores søn sover på hans eget værelse !

Det er simpelthen HVER morgen så starter spykopat hanen og retro vækkeuret et helvede ! Jeg ligger og skubber til kæresten siger at han skal slukke det, så siger han enten "Jeg har slukket det" elller "kan du ikke lade være med at larme sådan" eller sidder og forsøger at slukke på telefonen mens det er vækkeuret der ringer ! ALT sammen i søvne !

Jeg har prøvet ALT ! Skubbe, vand, telefonen under hans hovedpude med vibrator på, ja ALT !

Han gør det jo i søvne, det er simpelthen fordi han sover SYGT tungt ! så jeg synes heller ikke jeg vil være sur på ham over det, jeg er bare brugt op nu ! GIDER ikke det morgen ræs mere !

Det ENESTE der virker er hvis jeg siger han er ved at komme for sent, så flyver han op af sengen Men det virker ikke mange dage i streg, er afprøvet

WHAT TO DO !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Pikku Myy

Har du snakket med ham om det?

Mit forslag er at I kun sætter et vækkeur. Du vågner når det ringer, og så vækker du ham. Det er trods alt bedre end det er nu.

Iøvrigt havde min kæreste på et tidspunkt et vækkeur, som han begyndte at overhøre konsekvent. Han havde simpelthen vænnet sig så meget til lyden at han kunne sove igennem. Det hjalp at vi købte et nyt vækkeur. Så det er vel egentlig mit forslag nr. 2.

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

Jeg har desværre ikke noget råd til dig, men jeg forstår dig udmærket, det ville også få mig til at gå i spåner!

Men jeg kom altså til at smile, fordi du skrev, du havde prøvet alt, blandt andet vand...? Hvordan? Smed du vand i hovedet på ham, ligesom når man opdrager en kat?  

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg har desværre ikke noget råd til dig, men jeg forstår dig udmærket, det ville også få mig til at gå i spåner!

Men jeg kom altså til at smile, fordi du skrev, du havde prøvet alt, blandt andet vand...? Hvordan? Smed du vand i hovedet på ham, ligesom når man opdrager en kat?  

Jep, jeg tog en kop kom vand i og hældte det ned over hans ansigt Men han vendte sig om og vågnede ikke Jeg pøsede ikke vand på da jeg ikke ville have alt det vand i sengen.

Anmeld

26. september 2012

Frk. Himmelblå

Han bruger de mange vækkeure, som sin snooze-sercvice. Han skal lære at vækkeuret ringer én gang. Det er den chance, man får for at stå op og tage ansvar. Snooze-knapper er fra helvede... - Giver kun en dårlig start på dagen... - Mener jeg..

Ryger han? Det er sværere at vågne ordentligt, hvis man er ryger. - det gælder i øvrigt for brug af de fleste "rusmidler"..

Håber, det bliver bedre, - en god start på dagen er altså vigtig og bør prioriteres!

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Har du snakket med ham om det?

Mit forslag er at I kun sætter et vækkeur. Du vågner når det ringer, og så vækker du ham. Det er trods alt bedre end det er nu.

Iøvrigt havde min kæreste på et tidspunkt et vækkeur, som han begyndte at overhøre konsekvent. Han havde simpelthen vænnet sig så meget til lyden at han kunne sove igennem. Det hjalp at vi købte et nyt vækkeur. Så det er vel egentlig mit forslag nr. 2.

Ja vi har snakket om det mange gange, og det var også et af hans forslag at prøve at købe nyt vækkeur og det har vi gjort =ingen forskel

Jeg har også prøvet at ændre ringetone på hans telefon uden at fortælle det, så det var en anden, det virkede heller ikke

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Han bruger de mange vækkeure, som sin snooze-sercvice. Han skal lære at vækkeuret ringer én gang. Det er den chance, man får for at stå op og tage ansvar. Snooze-knapper er fra helvede... - Giver kun en dårlig start på dagen... - Mener jeg..

Ryger han? Det er sværere at vågne ordentligt, hvis man er ryger. - det gælder i øvrigt for brug af de fleste "rusmidler"..

Håber, det bliver bedre, - en god start på dagen er altså vigtig og bør prioriteres!

har jeg prøvet at forklarer ham, men han er panisk angst for at komme for sent på arbejde, da der så ryger ca. 1500 kr i løntilskud

Jeg har prøvet at han sætter EN og at jeg så vækker ham, men det er jo nok "bare" at vende ham til at når det ringer skal man op

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Jep, jeg tog en kop kom vand i og hældte det ned over hans ansigt Men han vendte sig om og vågnede ikke Jeg pøsede ikke vand på da jeg ikke ville have alt det vand i sengen.

Haha. Undskyld, det er ikke en sjov situation, men det mentale billede er altså lidt morsomt.

Jeg håber VIRKELIG for dig, at I finder en løsning, for det dér er du og bettemand sq ikke tjent med... 

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Haha. Undskyld, det er ikke en sjov situation, men det mentale billede er altså lidt morsomt.

Jeg håber VIRKELIG for dig, at I finder en løsning, for det dér er du og bettemand sq ikke tjent med... 

hehe ja det er lidt morsomt med vandet

Tak håber vi finder en løsning

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

Jeg prøvede lige at Google alternative vækkeure, og der er masser af møgirriterende muligheder.

http://beep.tv2.dk/article/v%C3%A6kkeure-skaber-kaos-i-studiet

http://www.coolstuff.dk/tag/Vakkeur?gclid=CO6Z_PqI07ICFUswmAodmWMA7w

Dit problem er jo bare, at han sover fra lyden af dem... Så hjælper der jo ikke meget, hvis det alligevel bliver dig, der skal jagte evt. det flyvende vækkeur rundt i soveværelset....

Men muligvis det der vækkeur, der laver kunstig morgenbelysning kunne være en idé?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.