en cola afhængigs kamp for afvænnelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor er du sej!

Jeg er knap så afhængig som dig, men uhhh hvor jeg bare elsker Coca cola og Faxe kondi! Og kunne drikke det hele tiden, hvis ikke det var så pokkers usundt! Og jeg drikker KUN sukkervarianten ikke noget med light til mig

Hold ud, er sikker på, det er det værd, når ubehaget er overstået!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

kender det alt for godt. jeg er selv cola afhængig og har været det i 10 år efterhånden tror jeg.
da jeg var de 17 år drak jeg gerne 4 L cola om dagen. så gik jeg ned til 2 L. nu får jeg ikke så meget cola hver dag men det er bare så nemt at drikke så meget cola på en dag. og drikker stortset aldrig andet.
jeg har flere gange taget en kold tyrker men er efter noget tid røget i igen. min kæreste siger han ikke forstår det for når jeg drikker så meget cola må det da være vildt kedelig i længden. og nej for hver glas jeg får synes jeg smager fantatisk.
jeg er dog gået fra coca cola til pepsi max. da jeg nu efter jeg er blevet skadet og går hjemme tager på af coca cola. men det gør jeg ikke af pepsi max men der er jo så bare så meget andet lort i.
men det er svært at komme ud af. jeg ryger selv. og ja det er sgu ligeså hårdt at stoppe med colaen som det er at stoppe med at ryge.

men det er så sejt af dig. og jeg hepper på dig..

hilsen en der er ligeså cola afhængig som du har været.

tak for din historie, altid noget du er gået til pepsi max, selvom det jo kun er en smule bedre, men små skridt må være vejen frem!

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

HolddSå flot  Har selv været afhængig af cola/sodavand... Men stoppede os da det tog overhånd... Jeg begyndte at drikke danskvand i stedet, så jeg stadig fik følelsen af brus i munden  Og tabte mig 8 kilo på 1 måned bare ved at stoppe med colaen  Bare hæng i, det er sejt gået

Hold da op et vægt tab bare pga cola, flot

Jeg er undervægtig så gør det ikke for at tabe mig, men for sundhedens skyld og for at være et godt eksempel for mine børn

Tak

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Sådan!!! 

En masse tanker er sendt afsted til dig Jeg ved selv hvor svært det er at droppe colaen. Jeg var selv afhængig af det for 10-15 år siden, og den dag i dag er jeg ikke ret glad for cola 

Tak for tankerne

Anmeld

27. september 2012

Zafir

Min mand havde svær hovedpine i ca en måned, da han droppede at drikke cola hver dag. NU drikker han stadig cola, men har det idag under kontrol

Det gode er at han ca tabte 10 kg uden at gøre andet

Jeg hepper på dig!!! Det er super svært, men du kan godt.

Anmeld

27. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Lige præcis, det er jo lige så meget vanen med at tage et glas cola frem for vand!

Og vand er bare ikke lige så spændende og tilfredsstillende som cola! 

Anmeld

27. september 2012

Janni.

jeg ved du kan! Go for it!

Anmeld

27. september 2012

B&J

sender dig en kæmpe krammer det er så hårdt når man skal ud af noget man er afhængig af..... og ja man bliver bare så syg, men hvor er det dejligt at læse du er på toppen nu... og håber du fortsætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.