en cola afhængigs kamp for afvænnelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

blomst84

Så flot  Har selv været afhængig af cola/sodavand... Men stoppede os da det tog overhånd... Jeg begyndte at drikke danskvand i stedet, så jeg stadig fik følelsen af brus i munden  Og tabte mig 8 kilo på 1 måned bare ved at stoppe med colaen  Bare hæng i, det er sejt gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Camilla <3

Hvor er det flot!! 

Anmeld

26. september 2012

Clisolka

Sådan!!! 

En masse tanker er sendt afsted til dig Jeg ved selv hvor svært det er at droppe colaen. Jeg var selv afhængig af det for 10-15 år siden, og den dag i dag er jeg ikke ret glad for cola 

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hepper gerne

og ja ... selvom det bare er cola er det ikke verdens nemmeste at droppe

nej det er absolut ikke det letteste og slet ikke når det har været et par hektiske dage, men jeg holder ud, nu er jeg nået "så langt"

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Godt gået! Så fedt, at du ser dig selv i øjnene og gør noget aktivt for din egen sundhed og livskvalitet!

Du er så godt på vej, - keep it up!

Tak

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hepper på dig - det er mindst ligeså svært at droppe vanerne og sukkeret som så mange andre afhængigheder! Held og lykke! 

Lige præcis, det er jo lige så meget vanen med at tage et glas cola frem for vand!

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hepper på dig - det er mindst ligeså svært at droppe vanerne og sukkeret som så mange andre afhængigheder! Held og lykke! 

Lige præcis, det er jo lige så meget vanen med at tage et glas cola frem for vand!

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

DDeDejDejlDejluDejlugGodt klaret.
Vil sige har stået samme sted indtil sidste år hvor jeg vågnede en dag og tænkte nu kunne det være nok
JEg skulle ihvertfald have 2 liter om dagen af rigtig coca cola. Kunne ikke drikke det billige

De kloge siger jo det svare sig til at skulle stoppe med ryge, er lige sværtI starten kunne jeg slet ikke lugte til cola. Føj at man har kunne drikke det skidt
Nu kan jeg tage et glas uden at falde tilbage

Dejligt at høre en posetiv historie

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Åh Gud. Jeg har så sandelig været der. Det er fandme pisse hårdt, men når de første 14 dage er gået, bliver det nemmere.

Det er ved at være længe siden jeg kom ud af mit cola misbrug, ogkan stadig drikke det, men slet ikke i samme mængder.

Jeg kunne starte morgenen med en cola, ellers kunne jeg ikke fungere. Det er ved at være 1,5 år siden.

Nu drikker jeg vand og danskvand, så snyder jeg hjernen lidt med det kulsyre

Men jeg kan tydligt mærke at jeg ikke drikker det møg mere. Men for pokker det smager godt

Det er så dejligt og høre at det kan lade sig gøre synes allerede at det er blevet nemmere, men kan godt mærke at det kræver sit når jeg er ude at handle ikke lige at købe et par liter..

Vil prøve det med danskvand

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

W&M <3 skriver:

ENDELIG!! Jeg er ikke den eneste..

Er dybt cola afhængig og drikker nok 2 l. om dagen, det er det første jeg gør når jeg står op om morgen..  Folk i min omgangskreds tror mig ikke når jeg siger at jeg vitterligt er afhængig..

Vil super gerne stoppe da det jo er vildt usundt, men hver gang jeg har prøvet har jeg fået det så skidt.. 

Men dit indlæg giver mig da mod på at prøve og stoppe igen.. For drikker kun coca cola og det er jo både dyrt og usundt.. 

Tror jeg må tage en kold tyrker også

Blev så glad da jeg så dit indlæg...

Det er flot du indser den er gal, det synes jeg var det sværeste, det er bare HÅRDT at stoppe, nu tror jeg at jeg har en ide om hvordan ryger der skal stoppe har det

Håber du tager kampen op, held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.