Jeg er anonym da det er et skridt på vejen til at blive "clean" at kunne se mig selv i øjnene hvor afhængig jeg er/var!
Jeg hedder .......... Og er afhængig af cola!
I fredags tog jeg en kold tyrker efter at have fundet mig selv i køleren kl 7 for at hælde et glas cola op.. der slog det mig at hvis jeg end ikke kunne vente til i hvertfald middag med at drikke det stads var der noget galt!!
Jeg kunne let drikke 2 l på en dag og det var det eneste væske jeg fik.. mine tænker kredsede konstant om cola og jeg skulle da liiiige have et glas mere..
Nu er jeg på dag 5 og kæft det har været/ er hårdt, det går bedre, men har haft hovedepine, svimmelhed, irretable ovs. Her til morgen er jeg faktisk for første gang helt på toppen og føler der er lidt overskud igen, tankerne kredser ikke længere om cola og føler ikke jeg har brug for det mere!
Det har ikke været et nemt tidspunkt at stoppe da jeg samtidig er små syg, men ellers kunne jeg blive ved at finde på undskyldninger for mig selv!
Bare lidt tanker herfra, laver en afslørings tråd når jeg er sikker på at være på den anden side..
Send gerne nogle tanker den her vej med masser af posetive tanker, for det er svære end jeg troede!
Anmeld