at få flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Lauras mor

Fru Skovrup skriver:

du er ikke alene om den tanke, da jeg fik min søn, var jeg virkelig opsat på at få MANGE børn! men da han blev 3 mdr eller deromkring, stoppede jeg op og tænkte over hvad det ville indebære at få et barn til og alle de tanker om hvor meget vores førsteføde søn får af vores opmærksomhed og hvor meget vi egentlig bruger af energi på ham, hvilket har gjort at vi er enige om herhjemme ikke at få flere børn sådan lige foreløbigt og faktisk kan jeg slet ikke se hvornår der skulle være plads til en til.

Men det er nok noget man må tage som det kommer, stille og roligt. Det klart noget der skal overvejes igen når vi føler der er pladsen til det

så lige nu ser vi ikke PB2 påbegynder lige for det næste stykke tid

Det er præcist sådan jeg tænker! Dejligt at jeg ikke er alene med de tanker

Mange TAK fordi du svarede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Lauras mor

B&J skriver:

nu er daniel 2½år og jeg er ikke klar til at få nr 2 inu vil gerne have nr 2 men ikke nu.... og ja ved godt alderen bliver en forskeld men jeg skal ikke have et barn mere før jeg er klar

HUSK du er også kun 22 der er masser af tid

Ved godt jeg "kun" er 22 år, men vil jo gerne, at nr. 2 ikke kom for mange år efter Laura. Der er 7 år mellem jeg og min lillebror, og vi har ikke rigtig haft særlig meget sammen. Selvfølgelig har vi haft noget sammen, men hvis der nu havde været 3 eller 4 år imellem, tror jeg vi ville have haft mere sammen

Mange tak fordi du svarede

Anmeld

26. september 2012

SaNiNa

Din datter er jo ikke så gammel endnu, da vores søn var 1½ år var vi klar igen og da han var 2 år og 4 måneder fik vi lillesøster og ja der er gået noget opmærksomhed fra ham til hende da hun kræver mere men når der så er plads til vi kan være sammen kun mor og ham så er vi sammen og vi er i zoo eller lege med tog hjemme det er lige meget bare de han ved jeg er der 100%

Tror nok du skal blive klar til en til når tiden er inde.

Kunne heller aldrig drømme om han skulle have været ene barn når han ser hvordan min svigerfar hele tiden må holde ferie tæt på hans far(forældre), tage hjem fra ferie fordi han skal til lægen eller bare fordi han skaver sig. hans mor døde i foråret og han boede i den ejendom vi andre bo i, i 2 måneder (vil sig vi min familie fik nok)

der er intet hjælp at hente af anden side. så jeg er så glad for vi har 2, når jeg tænker langsigtet

Anmeld

26. september 2012

Lauras mor

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror, at stort set ALLE har det sådan.

Du elsker dit barn så uendeligt højt. Du kan slet ikke forestille dig, at noget andet menneske ville kunne opnå så meget af din kærlighed. Du kan heller ikke forestille dig, at noget andet menneskes behov, skulle sidestilles med din datters. For hun er ét og alt.

Det er en naturlig følelse. Det første barn er magisk... 

Du kan blive en fantastisk mor til flere. Og din datter får lov at blive søster og få en at dele sin historie med gennem livet.

"Du elsker dit barn så uendeligt højt. Du kan slet ikke forestille dig, at noget andet menneske ville kunne opnå så meget af din kærlighed. Du kan heller ikke forestille dig, at noget andet menneskes behov, skulle sidestilles med din datters. For hun er ét og alt." Det er præcist den følelse jeg har i kroppen!

Anmeld

26. september 2012

Lauras mor

Din datter er jo ikke så gammel endnu, da vores søn var 1½ år var vi klar igen og da han var 2 år og 4 måneder fik vi lillesøster og ja der er gået noget opmærksomhed fra ham til hende da hun kræver mere men når der så er plads til vi kan være sammen kun mor og ham så er vi sammen og vi er i zoo eller lege med tog hjemme det er lige meget bare de han ved jeg er der 100%

Tror nok du skal blive klar til en til når tiden er inde.

Kan man tydeligt mærke, hvornår man er klar igen?

Jeg vil heller ikke have, at hun blir enebarn. Ved hvor vigtig og dejligt det er at have en at dele tingene med

Anmeld

26. september 2012

SaNiNa

LouiseBP skriver:

Kan man tydeligt mærke, hvornår man er klar igen?

Ja du bliver skruk igen, du snakker om små børn lægger mærke til andre gravide og babyer

Nu vores datter 1 år (i morgen) og jeg kan da godt mærke mine æggestokke de begynder at skrige eller det har de vist gjort det sidste ½ år, den kærlighed jeg får fra vores søn tænk den får jeg gang 2 den kærlighed jeg giver, giver jeg gang 2 det ville jeg gerne gange med 3

Desværre har manden sagt stop

Anmeld

26. september 2012

Lauras mor

SaNiNa skriver:

Ja du bliver skruk igen, du snakker om små børn lægger mærke til andre gravide og babyer

Nu vores datter 1 år (i morgen) og jeg kan da godt mærke mine æggestokke de begynder at skrige eller det har de vist gjort det sidste ½ år, den kærlighed jeg får fra vores søn tænk den får jeg gang 2 den kærlighed jeg giver, giver jeg gang 2 det ville jeg gerne gange med 3

Desværre har manden sagt stop

Glæder mig til at føle sådan igen Den følelse havde jeg haft i mange år, før min kæreste blev klar. Det kan godt være hårdt!

Øv at manden har sagt op. Men han leder forhåbenlig efter andet arbejde?

Anmeld

26. september 2012

SaNiNa

LouiseBP skriver:

Glæder mig til at føle sådan igen Den følelse havde jeg haft i mange år, før min kæreste blev klar. Det kan godt være hårdt!

Øv at manden har sagt op. Men han leder forhåbenlig efter andet arbejde?

Den følelse skal nok kunne igen, jeres lille har jo stadig et kæmpe behov for jer og i er først ved at være den at kende.

Vi elsker jo vores børn af hele vores hjerte og jeg kunne heller ikke forstille mig det første år at skulle have en til jeg hvade jo nok, og ville jeg kunne give en lille ny lige så megte kærlighed og hvad ville Nicklas sig og hvordan ville han reagere.

Men tiden kom og jeg elsker begge min unger for alt på jorden, på hver deres måde

Anmeld

26. september 2012

Lone Jakobsen

du kan tro du er ikke alene

jeg var alene mor da jeg fik nr. 2 og jeg var syg af bekymring for om der var kærlighed nok til dem begge. men et ordsprog siger at kærlighed er den eneste ting der bliver større når den deles.... og den tankegang hjalp mig

Anmeld

26. september 2012

Muffinmus

Den tanke rammer MANGE mødre:-)

Nu har jeg tre dejlige unger og kærligheden er lige stor til dem alle sammen. Bare på hver deres måde og nyder forskellige ting ved dem alle sammen. 

nu er der 20 mdr mellem mine to første og de elsker at lege sammen, bare det  er en gave i sig selv, søskende:-)Naturligvis slås de også men de kan ikke undvære hinanden.....Og dejligt at se min store dreng på 5 gå hen og kysse sin lillesøster på 5 mdr fordi han bare har lyst:-)

Jeg ville ikke betænke mig ved at få flere børn, hvis manden gad, men han har meldt ud det her var den sidste:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.