ano14316 skriver:
samme problem med omvendt fortegn.. Nicolaj går i skole i Aars og vi bor i Hillerød..
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide, jeg synes bare det er svært at finde overskud til det..
Lige nu burde jeg jo heller ikke sidde på baby, men burde være nede og rydde op nedenunder..
Hehe, åh hvor jeg godt kender det med overskuddet ! Og det med, at man sidder på nettet når man burde lave noget andet

Tror det handler om vaner der skal laves om

men puha, gik også i dag og tænkte over hvordan det skal køre når jeg begynder at arbejde igen, det bliver sgu en ordentlig tørn

Men hvis jeg var dig, ville jeg ordne det praktiske om aftenen - når alt kommer til at, så tager det jo ikke så lang tid når man først er kommet i gang, og har vænnet sig til det
Og mht mad, så go' ide med mad der skal passe sig selv. Lav en stor portion lasagne - det kan også fryses ned, så har man til de trælse dage. Frikadeller, kødsovs, boller i karry, - det meste kan jo fryses ned. En gang i mellem får jeg sågar Christian til at lave mad til mig om søndagen, så jeg ikke behøver at tænke over det mandag og evt tirsdag.
Og støvsugning sker kun torsdag/fredag og søndag - det er Christians arbejde (jeg har noget med at ødelægge støvsugere), så er der også den byrde mindre
Og husk, selvom overskuddet måske ikke er der - gør det at du ordner en halv times tid praktisk om aftenen, at du bliver gladere og at din samvittighed måske får det bedre ?