ano14316 skriver:
Jeg føler mig bare som en elendig mor, ikke fordi jeg gør noget forkert, men jeg har ingen tid til hygge og leg med min søn. .
Jeg er bare så frustreret over vores hverdag.. Og jeg har bare efterhånden intet overskud. så i weekenderne når kæresten er hjemme og jeg har fri (arbejder hveranden weekend) så har jeg bare heller ikke overskud til at lege og vøre hyggelig, for der skal jeg prøve at nå alt det jeg ikke har nået i løbet af ugen..
Sådan her ser en typisk dag ud.
idag: vågner kl. 7 står op, skifter, tøj på, spise morgenmad, pakke til vuggestuen ud af døren kl, 07.50, aflever, farvel afsted på arbejde. hent kl 16.40 sidste barn, hjem, lave mad, affærdige magnus med et pølsehorn, op i kravlegården så han ikke kommer tilskade, affærdige ham med en agurk, endelig er aftensmaden færdig, mad kl 18.15, spise, vaskes og nattøj på 18.45, 19.00 i klapvognen ud og gå kl 19.30 er vi tilbage, børste tænder, flaske i seng godnat.
Og jeg ved bare ikke hvor jeg kan hente nogen minutter til hygge henne..
Hvornår går du i seng ? For noget af det praktiske kan vel ordnes når han er kommet i seng ?
Og kald mig bare skør, men nu er jeg alene med min datter (6mdr) og hund 4/5 dage om ugen (manden arbejder på Sjælland), og der laver jeg mad til dagen( e ) efter når hun er kommet i seng ca. kl. 22 (godt nok kun til mig - men også hendes mos) og dét er en time saver